Vage klachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marjo1990, 24 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjo1990

Marjo1990 Lid

24 sep 2017
    7
    1
    3
    Vrouw
    Zuster
    Deventer
    Hallo allemaal,

Vorige week zondag heb ik mijn eisprong gehad. Dit is gecontroleerd bij de vpk. Gisteren uitslag gehad van progesteron en die was 25 op 8 dpo.
    Nu heb ik sinds gister af en toe steekjes van onder en steken in mijn buik gehad. Nu voelt mijn buik vandaag erg beurs aan. Mijn hele rug is een ramp en de steekjes van onder blijven. Mijn borsten doen ook ontzettend veel pijn en kan soms amper mijn kleding verdragen. Herkent iemand dit ook??

2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik heb geen verstand van de progesteron waarden na de eisprong, maar moet deze boven de 30 zijn voor een goede eisprong?

Wat betreft je klachten: ik had rugpijn en nare steekjes in mijn buik de dagen rond de innesteling (rond 7 dpo)
    Maar hoeveel dpo zit je nu dan?
    Je klachten kunnen ook komen doordat je hormoonspiegels veranderen, zou even afwachten en evt over een aantal dagen testen als je niet kunt wachten tot nod

3. Marjo1990

Marjo1990 Lid

24 sep 2017
    7
    1
    3
    Vrouw
    Zuster
    Deventer
    Aanstaande zondag is mijn NOD.
    Volgens mijn fertiliteitsverpleegkundige was 25 al voldoende om te zeggen van een goede eisprong.
    Ik ben nu 1,5 jaar gestopt met de pil. Doordat ik in juni ben geopereerd om mijn eileiders door te spuiten, heb ik een nu vanuit mezelf een aardig regelmatige eisprong gekregen. Ik wacht netjes af tot maandag en dan test ik

4. PetiteBelge

PetiteBelge Actief lid

27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    Hallo!
    Ik heb vorige week vrijdag ook steken gehad in mijn buik (de zone onder mijn navel) en zelfs wat donkerbruin bloed verloren. Vandaag getest (3de ronde, cyclus dag 37) en positief! :)
    Moet dus wel iets langer dan een week na mijn eisprong geweest zijn.
    Volgens de gyn zijn zowel de steken als het bloed te wijten aan de innesteling.
    Voor de rest geen symptomen.

Succes!!!

Deel Deze Pagina