ik ben zins een week ongeveer misselijk komt een gaat en als ik in mijn borsten een beejte knijp dan zijn ze gevoelig heb een test gedaan maar die is negatief wij zijn wel bezig met een tweede maar bij de eerste duurde het drie maand voordat de test positief was. wie heeft nog meer van zulke vage klachten gehad of heeft een idee. want ik snap er niks meer van. ben nog niet overtijd moet binnenkort wel ongesteld worden gr san
Ik had ook gevoelige borsten, maar ben nu ongi geworden, alleen voel van die vreemde plopjes in m'n onderbuik, vraag me af wat dat is.
Hey Hey, Ik herken deze klachten ook, heb zelf last van misselijkheid bijna de hele dag door en pijnlijke borsten als ik erin knijp. Ik heb ook een test gedaan maar die was negatief . Ik weet dan ook niet precies wanneer mijn NOD is want ik ben onregelmatig ongi. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, Groetjes Tatoetje
nou ik ben ongesteld geworden dus het is niet raak jammer maar ja. en mijn klachten zijn ook alweer over volgens mij was het mijn eiersprong dan is dat de eerste keer dat ik daar misselijk van wordt en zo en de eerste keer dat ik hem merk groetjes san