Hallo iedereen, Ik had een vraagje voor mensen die al wat langer gebruik maken van ovulatie testen dan ik. Afgelopen zaterdag kreeg ik mijn ovulatie testjes binnen en tuurlijk ging ik er meteen eentje doen.. Dit was voor mij dag 12 van de cyclus rond 14:00, Meteen een al heel duidelijk streepje.. Net niet positief maar scheelde voor mij idee niet erg veel. Dit heb ik zondag rond dezelfde tijd weer gedaan, Met het zelfde resultaat als gister bijna positief. Heb toen rond 20.00 nog eentje gedaan met alweer het zelfde resultaat.. Gister weer rond 14.00 getest en het streepje leek net iets donkerder na 10 min dan de andere testen al was het wel een heeeeel klein verschil. Gister avond vol goede moed rond 20.00 de tweede test gedaan alleen was het streepje nog maar amper zichtbaar?! Ook vandaag rond 14.00 was er een minimale streep te zien absoluut niet zo donker meer als de afgelopen dagen. Dit is voor mij de eerste ronde na een vroege miskraam.. Pas sinds vandaag hele dunne afscheiding.. Zal dit dan toch een eisprong geweest zijn? Hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen met jullie kennis..
toen het zo donker was was waarschijnlijk je hcg piek. de volgende dag krijg je dan je ovulatie normaal gesproken en zakt je hcg. vandaar ook dat die strepen dan lichter worden. als het goed is ben je over 14 dagen dan wel of niet ongesteld.
Bedankt voor je berichtje, Ben nog nieuw in de ovulatie testen dus vind het nog best lastig om in te schatten hoe of wat.. Is het verstandig nog een aantal dagen te testen om het zeker te weten?
eigenlijk hoeft dat niet. je piek was duidelijk. is eigenlijk zonde, kan je ze (hoop het niet hoor) eventueel een volgende maand gebruiken. het is nu afwachten.
de ovutesten geven je LH piek aan. Vanaf de start van deze piek springt je eitje binnen 24-48 uur. Dus jij moet aan de bak!!! Hihihi. Die dunne afscheiding helpt juist de zaadjes makkelijker op hun plek te komen. Heb je afgelopen dagen ook nog gezellig gemaakt??
Hihi.. Ik hoop het want vond de testen niet giga donker maar dat waren de test streepjes ook niet zo heel erg.. Het scheelde erg weinig kwa kleur, Jaa het is om de dag tot nu erg gezellig geweest hihi Alleen blijft de angst een beetje dat we te weinig klussen en dat er niks meer op het eitje ligt te wachten Dit is voor ons pas de tweede ronde aangezien ik de vorige keer meteen zwanger was.. Helaas Donderdags positieve test en dinsdag begon de erge pijn met het bloeden Zou wel een erg leuk cadeau zijn van de sint haha
ow wat vervelend dat het de vorige keer toch niet zo mocht zijn! Maarre om de dag is echt helemaal prima hoor. Zaadjes kunnen overleven van 3 tot soms wel 7 dagen en alles er tussenin!
Ja precies! We gaan er gewoon voor.. Hoop dat mn ovulatie testen negatief blijven zodat ik zeker weet dat het echt mijn piek was haha, Lijkt mij niet dat ze eerst donker zijn daarna licht worden en daarna weer donker Dus hopen op nog wat lichte/witte testen haha
het kan wel, maar dat zou betekenen dat je eitje niet heeft kunnen springen en dan probeert ie het een paar dagen later weer. Maar meestal gaat het gewoon goed lijkt me
Ja dat denk ik ook, Hou het gewoon nog een paar daagjes in de gaten aangezien ik ook pas sinds vandaag dunne afscheiding heb.. Wat tot gister nog gewoon wit was , wel al ietsjes dunner dan na mn menstruatie
Jeeeetje!!!! Nu test ik net om 8 uur ineens dit : Gaat toch echt weer de behoorlijke positieve kant op?!!! Om 14.00 was hij echt bijna omo wit
Als je dit eerder ook had is ie nog niet positief geweest, dan zijn beide streepjes echt gelijk of is de teststreep zelfs donkerder dan de controlestreep. Ik had zo'n test en een week later pas de echt positieve. Ik zou zelf nog even doortesten. Succes in ieder geval! Hopelijk mag het snel raak zijn!