vage kruidvat early test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door waussie, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    👆+1

Ik vind het maar vreemd. Waarom niet eerst gewoon nog een paar dagen afwachten en testen en dan eventueel een bloedtest. Helemaal bij een onregelmatige cyclus.

2. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik zie wel iets, maar durf niet te zeggen of het een voorgedrukt streepje is of niet.

Of een echo nou vroeg is of niet, lekker zelf weten meid. Jij hebt vast je redenen om een echo te laten doen.

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.

+100

4. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik heb een avondfilter voor m'n beeldscherm, dus misschien zag ik daarom het streepje direct? :(

Maar hij is inderdaad heel vaag. Ben benieuwd of hij mooi op gaat lopen!!

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Daar zal inderdaad een reden voor zijn,daarom vraag ik het ook.Het staat er niet bij.

6. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor Pipo ;)
    Ik zei het alleen maar zodat er niet weer een stortvloed aan +1tjes komen en die meid zich aangevallen voelt.

7. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ben benieuwd naar je bloedwaarden, hoop voor je dat je gewoon vroeg was met testen.

8. waussie

waussie Actief lid

4 apr 2014
    212
    2
    18
    Jemig zeg! Ik kom hier blij me verhaal doen en van sommige krijg ik gelijk rare reacties.. Als het gezicht er bij was te zien keken jullie scheef! En ik heb de echo gisteren gehad voor tussen door hoor en sorry als ik nou eenmaal GRAAG zwanger wil worden en op de test staat een streepje maar zoals ik al zei op foto zie je hem niet goed.. Het ging mij er meer om iemand ervaring heeft gehad met deze testen.. Jullie drukken me lekker hard de grond in.. Ik wacht lekker me telefoontje af en reageer hier ook niet meer. Voor de meiden die wel normaal konden reageren dank je wel. En nog iets de test die ik eerder had gedaan was nog vager en nu duidelijker dus er zit sowieso hcg in bloed!

9. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Hoop van harte dat je mooie bloedresultaten krijgt, ergens heel benieuwd ernaar maar versta je liever niets meer post hier. Succes

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht

Zozo flink op je tenen getrapt zeg!

Zegt iemand dat je geen echo's mag laten maken?? Nee dat zegt niemand.
    Maar je moet begrijpen dat wanneer je geen achtergrond vertelt (waar je zit in je cyclus etc) maar ineens na nega testen gaat zeggen dat je over 2 weken een echo krijgt en dan ineens een paar uur later al een echo gehad hebt, mensen zich afvragen waarom je al echo's krijgt terwijk er nog geen zwangerschap te zien is op je testen.
    Het kan namelijk maar zo zijn dat je in de mmm loopt, maar nogmaals, dat kunnen wij niet ruiken van achter ons beeldscherm.
    Dus dat we dan vragen waarom de echo gemaakt is, is volgens mij volstrekt normaal.

En dat ik dan nog vraag om aanvullende info lijkt mij ook niks anders dan normaal toch?? We proberem hier allemaal met je mee te denken want je testen lieten gewoon geen duidelijke zwangerschap zien.

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dit slaat echt nergens op...was gewoon belangstelling waarom je een echo kreeg,misschien zit je wel in de mm.Ik had graag wat meer info gehad over de reden van je echo.En ik had graag met je mee gedacht.
    Maar nu niet meer;)
    En nee,ik denk niet dat je zwanger bent op basis van je test.

12. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    En nu zet ik t ook gewoon eens neer:
    Is dit tegenwoordig in elk topic nu, overal kattige reacties.

Ik heb nog met niemand in de clinch gelegen, maar zou er haast geen zin meer in krijgen om nog op t forum te blijven.

(Overigens RodiJuli, dit bericht is niet voor jou, ik weet dat jij soms een harde boodschap brengt, maar je altijd echt de moeite neemt om met mensen mee te denken.)

Luisteren zonder eigen pijntjes is moeilijk en als je t niet kan doe t ook niet denk ik dan.
    Als er opmerkingen bijkomen met letterlijk zoveel vraagtekens of: ik vind t maar vreemd dan is het logisch dat dit niet fijn overkomt, zo bedoeld of niet..
    is toch niet de bedoeling dit.....
    Meedenken ok, maar ongezout je mening te plaatsen zonder na te denken over hoe het over komt en wat je nou werkelijk toevoegt is een keuze die bij jezelf ligt.
    Je zou het ook anders kunnen brengen: "waarom krijg je dan een echo? Hopelijk zien ze wat.
    Klinkt al heel anders.

En ja er zijn ook genoeg lulverhalen in t forum waarbij duidelijk is dat men liegt of valse info geeft, en dan denk ik terecht dat men zn vraagtekens erbij heeft.. Maar als je het inderdaad niet weet waarom kies je zelf dan zo over te komen.

Ach wat doe ik, mensen proberen op te voeden die zich verschuilen achter: "je bent op een forum dus mag ik mijn mening geven of je t leuk vind of niet". Mensen die hier komen kletsen omdat ze er klaar voor zijn een klein mensje op te voeden.
    Ironisch wel.

Jammer dat je niet eens meer in je eigen topic wil reageren, zou niet zo moeten zijn. Hopelijk kun je lak hebben aan de personen die reeds bekend zijn om hun starre reacties en laat je het niet verpesten voor je eigen gevoel.

En ik hoop dat je een positief belletje krijgt meid!

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Opgelucht?;)
    Nee,dan de reactie van ts....

14. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ja opgelucht inderdaad ghehehe.
    Ik hecht waarde aan het forum en het zou zo fijn zijn als het gewoon leuk blijft.

Maar om niet too much off topic te gaan, TS, deel vooral, ik en reuze benieuwd naar je verhaal :)

15. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik snap wat je bedoeld hoor.Maar ik vind in dit topic echt datv ts zelf begint met rare reacties.
    Er werd toch echt alleen naar het waarom van de echo gevraagd.Ze werd niet aangevallen,of de grond in getrapt,helemaal niets van dat alles.

En ik wil ook nog even zeggen dat sommige dingen heel anders over komen als het geschreven is,dan als je iemand voor je hebt zitten.Ik loop er zelf regelmatig tegen aan hier op het forum,dat veel dingen totaal uit zn verband gerukt worden.Omdat het heel anders gelezen wordt dan dat het bedoeld is.
    Daarbij genomen dat niet iedereen hetzelfde is,en dus dingen anders verwoord,omdat dat misschien wel de normale dagelijkse taal is in de streek waar ze opgegroeid is,of omdat ze gewoon anders in elkaar zit dan een ander,kan het hier inderdaad een lekker zooitje worden:p
    Dit zijn maar een paar voorbeelden,er zijn uiteraard nog veel meer reDenen waarom iemand dingen anders neerzet dan dat jij dat misschien had gedaan.Terwijl de bedoeling hetzelfde is.Snap je wat ik bedoel?
    Ik lig bv vaak in de clinche hier omdat ik negatief zou zijn,ik zie het zelf als realistisch.Ik ben juist een heel positief ingesteld persoon,al zeg ik het zelf:D,maar er zijn erbij hier die dat negatief vinden.En dat mag uiteraard.Maar bedoel er echt niets negatiefs mee.Ik probeer wel altijd realistisch te zijn.En als er dan een test voorbij komt bv,waar ik niets op zie,ga ik niet zeggen dat ik wel wat zie.Dan maar 'negatief'.We zijn allemaal anders,en we zeggen allemaal op een andere manier dingen.Laten we dat gewoon van elkaar accepteren.

16. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Jaleisha dat valt me inderdaad ook op.. Is het iets van de laatste tijd? Ik ken het van dit forum nog helemaal niet dat meiden zo kattig onderling doen.. Het begint op het Viva forum te lijken als het zo doorgaat..
    Niet alleen bij dit onderwerp maar ook bij vele andere begint het ineens op te vallen..

17. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik geloof ook wel dat er niet eens per se een negatieve intentie achter hoeft te zitten, en er is ook niks mis met realisme.

Keerzijde vind ik wel, dat als je van jezelf bijv. weet dat soms dingen onhandig of onduidelijk eruit komen, want idd het zijn maar platte woorden, kun je er ook voor kiezen zelf iets aan te passen in je reactie, op die manier hoeft niemand zich af te vragen of het lullig of juist goed bedoeld wordt.

Maar wat je zegt, iedereen is anders en is ook iets waar je moet tegenkunnen als je een topic opent.

Nou goed, zal nu niet meer onder waussie dr topic hierover verder gaan, beheer je hoeft niet in te grijpen ;) hihi.

18. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ook het laatste wat ik er hier over ga zeggen.
    Nee,ik ga niets aan passen,zo ben ik.Je zou ook kunnen overwegen om niet meteen van het slechtste in een mens uit te gaan.
    Of we kunnen elkaar gewoon accepteren zoals we zijn.Daar ben ik voor.

19. Stennis

Stennis Lid

15 nov 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie t ook niet. Balen zeg. Ik heb zondag mijn nod kan ik dan morgen de kruidvat early test doen? Word gek vh wachten.

20. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Als je echt ni ksn wachte raad ik je kv2v5 aan of de nieuwe predictor early, maar als je jan wachten des te beter natuurlijk

Deel Deze Pagina