Ik heb claerblue digital gehaald! Pff wat een spanning haha! Morgenvroeg testen of hebben jullie ook in de avond daarmee positief getest?
Met zo een streepje als jij op je kv hebt, heb ik met mijn plasje daarna posititef getest met de clearblue.1-2... je zou het dus kunnen proberen. Maar als je jezelf onzekerheid/teleurstelling wilt besparen zou ik wachten tot morgenochtend.
als je al een mooie streep heb op je kv test en dat 5dgn voor nod kan je de cb elk moment vd dag gebruiken spannend, die geeft vast aan zwanger!
Nou dames ik heb de clearblue nog niet aangedurft heb wel net weer een kv testje er tegen aan gegooit! En zie foto voor resultaat! Naar mijn idee is hij iets lichter als gisteren! Maar uit enthousiasme heb ik er teveel druppels ingedaan, dus hoopdat die daardoor wt lichter is! Maar denk wel zwanger te zijn! Hopelijk blijft ie lekker plakken !
Haha ja maak me niet zodruk hoor zit alleen vol spanning nog durf de cb no niet te doen! Wacht nog even ermee denk ik, als ik het vol kan houden te wachten tenminste!
gefeliciteerd en de cb digi gaat echt zwanger aan geven mijn streepjes waren nog lichter en hij gaf zwanger 1-2 aan
Nou dames ik ben helemaal happy de digitale test bevestigd mn posi kv testjes wel in het duits maar dat mag de pret niet drukken