krampen-steken, deze maand NIX

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sabrinakenneth, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi allemaal

we zijn nu in onze 4 de ronde.
    Ik heb een cyclus van 33-34-35 dagen dus wachten duurt soms wel lang.
    Elke maand nadat ik m'n eisprong had gehad kreeg ik net als zoveel vrouwen pijn in mijn baarmoeder, steken, krampen soms zelfs het gevoel dat ze een hete breinaald omhoog staken! Ik had veel last van stress!!

Nu neem ik sinds deze ronde Meta-relax. Een pil tegen stress en vermoeidheid die door vrouwen die zwanger zijn of willen worden genomen mag worden. Het is een wonder pil voor mijn gemoedstoestand en positiviteit alsook de stress is nu nihil!

Deze maand heb ik echter totaal géén klachten na mijn eisprong. Hij is wel degelijk geweest, maar elke maand nadat hij geweest is heb ik een dag dat ik éxtreem opgeblazen ben, ik ben dan heel prikkelbaar en lastig.

Deze maand heb ik wel een opgeblazen buik (waardoor ik soms de neiging heb mijn broek open te zetten) en ook wel dat vele plassen, maar op een inieminie maal aan krampjes wat niet langer dan een paar seconden duurt heb ik totaaaaaal geen last.

Dit vind ik dan weer verwarrend, want hoe moet ik nu uitgaan op symptomen of ondervindingen? (het leren kennen van je lichaam zal ik het maar noemen).

Kan dit door de meta relax komen? Ik ben nu ook wel al 2 dagen erg moe (volgende woensdag is mijn NOD als ik een cyclus van 34 dagen reken uitgaande van vorige cyclus) maar ik ben ook verkouden.. dus ik wijdt het daar dan weer aan.
    Verder heb ik géén pijnlijke borsten, geen zware krampen, geen humeurwisselingen...
    zou het dan deze maand helemaal nix worden?

Mijn afscheiding is wittig met af en toe wat dikker slijm.

Iemand dezelfde ervaringen gehad en toch zwanger?
    we hebben steeds gevreeën door het élke dag te doen zo een vier dagen lang dat mijn ovu testen positief gaven.

Moest het deze maand niet lukken wat erg jammer zou zijn (niet alleen voor het normale van de zaak dat je dus niet zwanger bent, maar als het wel raak is dees maand dan kon ik dat op mijn man zijn verjaardag vertellen: extra mooi kado toch? ;)

Volgende maand zouden we het dan om de twee dagen gaan doen hoewel ik panisch ben dat ik m'n eisprong zo mis. Dit omdat een ovu test verschillende dagen vruchtbaar aangeeft. Ik gebruik ook de testen van de kruidvat 5 voor 14 euro maar heb me voorgenomen volgende maand te testen met clearblue en terug te temperaturen (dit had ik gelaten op aanraden van de gynaecoloog omdat die zei dat ik té veel stress had door dit te doen want dan sta je als op met "zwangerschap " in je hoofd en stress = gevaar = geen zwangerschap in "gevaarlijke omstandigheden" aldus de uitleg van mijn gynaecoloog over de werking van mijn lichaam.

graag tips meiden!

oh ja:
    ik neem foliumzuur - meta relax - en af en toe tarwekiemolie
    nu las ik dat granaatappel ook goed zou zijn.

?

2. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Is het je eerste keer dat je probeert zwanger te worden?
    Je lichaam kan je heel erg voor de gek houden namelijk als je net bezig en kan een paar maanden duren tot de anticonceptie uit je lichaam is.

3. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi

ja dit zou ons 1ste kindje zijn. Ik neem al 1,5 jaar geen pil. Ik heb en gastric bypass gehad en de dokter zei dat een pil niet meer veilig was, vanaf toen heb ik het ook gelaten en zijn we met condoom gaan vrijen, mijn man en ik hebben toen ervoor gekozen om die "rotzooi" niet meer te nemen.
    Sinds de bypass zou mijn vruchtbaarheid 55% toenemen door het gewichtsverlies en is mijn cyclus ook heel regelmatig geworden, allemaal goed en wel dus, maar omdat ik alle maanden pijn heb en deze maand niet ben ik ook weer ongerust :p

dit omdat iedereen klaagt over krampjes ect..
    Wat ik wel heb is dat ik de neiging heb mijn broek open te laten en plassen plassen en veel meer naar de grote wc dan anders.

merci voor de reactie

4. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Oke, jullie hebben een heftige en drukke periode achter de rug!

Wanneer heb je voor het laatst een test gedaan?

5. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    een ovulatietest?
    op Woensdag 22 oktober

zwangerschapstest deze morgen: wit wit wit maar lijkt me normaal is ongeveer 7 dagen voor vermoedelijke NOD
    die kan dinsdag-woensdag-donderdag komen (afhankelijk van de 33-34-35 dagen cyclus

6. Kim31

Kim31 Bekend lid

7 dec 2011
    539
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij zijn geen krampen tot nu toe altijd een goed teken geweest..
    Duim voor je!

7. roosje1994

roosje1994 Niet meer actief

Hey hey,

Dat wordt gewoon deze paar dagen nog afwachten.
    We zitten een heel klein beetje in hetzelfde schuitje.

Eisprong gehad op 21st (ovulatie test) ik heb meestal een cyclus van 31/36 dagen en nu had ik op dag 23 al een bloeding. 27st begon het. Het was eerst roze met veel slijm, dag erna rood en weer een dag erna bruin met veel slijm. Toen 10 uur lang helemaal niks! Toen de volgende ochtend (vandaag) 1 drup rood bloed. Nu weer van 08:00 tot 15:00 helemaal niks meer. Net ben ik naar de wc gegaan en was er weer roze met veel slijm.

Ik heb helemaal geen kramp erbij en ben wel af en toe met vlagen misselijk.

Nu heb ik piep kleine steekjes in mijn rechter zij, ter hoogte van navel en ik heb kleine steekjes bij de baarmoeder. Het doet echt geen pijn, maar zo anders dan wat ik elke maand heb??

Ik mag 5 nov testen. Ik hoop zo voor jou, dat hij positief aan geeft!! :)

8. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie

Ik heb geen slijm (wel een "nat gevoel") en gewoon wat wit maar niet veel. Geen bloed of roze wel een week na mijn ongi. Maar toen hadden we lepeltje standje gedaan en had ik even een "steek pijn" dus ik denk dat het bloed erna van toen was.
    Er was nog een week geen spraken van eisprong.

Ik heb nu sinds vandaag heel licht steekjes in rugstreek en rechter eierstok maar absoluut niet zo erg of maar in de buurt van wat ik anders heb.

Ben niet misselijk ofzo (wel verkouden :( ) en mijn borsten zijn "gevoelloos" .. kan der bij wijze mee joegelen wat ik wil terwijl ik vorige maand mijn tshirt tegen mijn tepels niet eens verdroeg.

Ik heb 5 november mijn NOD. Dus ik zou in principe zondag kunnen testen (4dagen voor nod)

heb gisteren en vandaag getest wat belachelijk is want ik weet zelf dat het niet kan, maar heb echt het "niet kunnen wachten ziekte".

ik HOOP het echt! heb alvast in scherpenheuvel een gebedje gedaan en van mam's een kaars gekregen om hulp te vragen van bovenaf.

ik zou niet alleen deze maand een gat in de lucht springen voor de zwangerschap als het zo was,maar ook een geweldig verjaardagskado voor mijn man.

:)

Vraag me af ook meerdere vrouwen zelfs geen pijn in borsten hebben en toch zwanger waren.

@ roosje: dat klinkt toch al erg positief of toch "innestelingsbloed achtig toestand".

Hou me op de hoogte hé!!! bid voor je!

9. roosje1994

#9 roosje1994, 31 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2014
    Hey,

Wij steken ook voor je een kaarsje op Sabrina! ;)

Ik hou je op de hoogte en jij mij ook he :)

Mijn tempratuur is van 37.1 naar 37.3. Mocht ik zwanger zijn, dan ben ik ook zwanger zonder pijn in de borsten. Haha

10. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb deze maand geen temp bijgehouden omdat de gynaecoloog dat afraadde omdat ik er té veel mee bezig was. Niet om vals hoop te geven maar mijn temp was ook van 37,1 naar 37,3 gegaan vorige maand en dat bleef hij tot 1 dag voor ongi en toen zakte die gelijk weer naar 36,7 :(

maar we houden elkaar zeker op de hoogte, morgen zit ik zogezegd 4 dagen voor NOD en ga ik toch nog ens testen maar ergens vrees ik, voel ik dat het niet is deze maand. Waarom geen idee.

maar hoop nog steeds!

11. roosje1994

Ik ben nu, van 37.3 naar 36.1 gegaan. Nu had ik gelezen, dat bij iedereen zijn temp. schommelt. Ook al zit je voor je nod, hij kan ook lager zijn.

12. roosje1994

Ik heb vandaag mijn temp. gedaan. Nu was hij 36.1.

Als ik van mijn langste cyclus uitga, is de 6e mijn nod en als ik uitga van 14 dagen na eisprong, dan is de 5e mijn nod. He gatver, dat temperatuur ding, ik lees veel verhalen dat mensen gewoon een lage temperatuur hadden en toch zwanger waren.

13. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    het nadeel is dat we op internet té veel lezen en bij iedereen anders dat je op einde helemaal gek wordt, ale dat heb ik toch.

Ik heb vandaag clearblue + gehaald, getest (niet met ochtend urine) omdat ik nu 4dagen voor nod ben, en het is echt bianco wit, dus ik ga ervanuit dat ik niet zwanger ben.
    Nu lees ik wel dat clearblue niet zo betrouwbaar is (de plus versie)
    en ik heb het niet met ochtendurine gedaan dus met gevolg dat ik morgen hoogst waarschijnlijk toch s'morgens ga testen.

woensdag NOD dus dinsdag dag 1 voor NOD, maandag 2 voor nod en zondag 3 voor nod waarbij ze zeggen dat het dan 86% betrouwbaar is.

maar vrees ervoor heb nu ook licht branderig gevoel vagina zo af en toe en dat wil soms ook wel duiden op het aankomen van de menstruatie.
    Hoewel ik dan ook altijd buikpijn heb en nu totaal niet..

ben beetje teleurgesteld maarja er zijn koppels die véél langer moeten proberen dan wij nu bezig zijn.

14. roosje1994

Ja, precies.

Ik heb een verloskundige gebeld en die heeft gezegd: temperaturen heeft geen zin. Ze denkt dat ik een innestelingsbloed heb gehad.

Ik hoop zo voor jou dat het is gelukt!! Xx

15. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    en ik voor jou roosje!

jij hebt nog de kans dat het degelijk een innestelingsbloed was, ik heb 0,0 aantekening dat het is bij mij, en ik lees dat iedereen al zo vroeg kon testen waardoor ik denk dat ik wel degelijk niet zwanger ben.

Als ik een jeans aan heb moet ik die steeds open zetten omdat ik de "druk" om mijn buik niet meer verdraag en als ik bv op zetel zit (kleermakerszit) en ik buig voorover dan roep ik ineens AHHHH zo steekt dat in mijn buik aan de rechter kant... gewoon erg vreemd

ook dat gevoel dat ik van onder vocht verlies de hele tijd. Wat niet echt is maar wel het gevoel

gek wordt ik ervan, zo een mooie dag maar ben wat down:(

16. roosje1994

Ik had dat vanmorgen ook! Ik deed een test (te vroeg)
    Maar iedereen zegt dat hij dan al posi test, daar word ik down van!

17. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    inderdaad, dus waarschijnlijk... ofwel voelen we niets omdat we te weinig hcg aanmaken en we het misschien later zien? Laten we het daar bij houden.

Was daarstraks over verloskundige aan kijken in britannie. Ik moest bij elke bevalling wenen.. gans raar, ik denk ook omdat ik het zo graag wil

18. roosje1994

Ik liep vandaag de supermarkt in en stond bij de vleeswaren en ik werd opeens zo misselijk. Ik dacht echt "en nu ga ik over me nek" gelukkig niet gebeurt.

Als ik af ga op de symptomen heb, dan ben ik zwanger.

steekjes overal in mijn lichaam en ook in de baarmoeder.
    Af en toe een grote steek van 'onder'
    Met vlagen misselijk.
    mijn cervix slijm is nog slijmerig en meestal na je menstruatie is het korrelig.

Dus het was geen menstruatie.

19. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    waarom test je dan niet gewoon?

ik denk niet dat ik zwanger ben, ik heb deze morgen 3dpo getest en zo wit als sneeuw. het maakt me heel down omdat ik dacht als mijn lijf nu anders reageert dan moet ik wel zwanger zijn.
    maar zowel met de kruitvat testen als met de cb + blijft het wit

en die liegen niet...

vandaag begint m'n linker borst pijn te doen en hard te worden maar F..IT ik geef er geen gehoor meer aan.

:(:( down

20. Sabrinakenneth

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    ohja sorry las net terug dat je al getest had, mijn excuses, we zitten dus écht in hetzelfde schuitje :D

Deel Deze Pagina