Ben nu in week 19 van mijn zwangerschap en terwijl ik andere zwangeren om mij heen steeds mooier zie worden vind ik mezelf echt vreselijk uitzien nu. Voor de zwangerschap was ik echt blij met mezelf, zag er goed uit en gave huid. Ik ben al 6 kilo aangekomen en vind dat mijn figuur helemaal weg is. Heb t gevoel of ik opzwel als een teletubbie. Bij anderen zie je zoeen slank figuur en dan komt er een lief bollig buikje. Nou bij mij lijkt het echt een en al buik en ik pas in geen enkele broeken meer en die zwangerschapsbroeken die ik heb (van stof) zie ik er gewoon uit als een dikke koe. Heb alleen geen geld voor nieuwe te kopen. Verder wat ik nog wel t ergste vind heb ik problemen met mijn gezichtshuid. Ik zit onder de pukkels en dat ziet er gewoon onverzorgd en lelijk uit. Ook al verberg ik ze met makeup..Je blijft het toch zien Wil echt graag tips hoe ik mijn huid weer gaaf kan krijgen en waar je mooie goedkope zwangerschapskleren kunt kopen. Ik ben echt superblij dat we een kindje krijgen dus dat is het niet maar ik schaam me gewoon voor mn eigen uiterlijk nu en ben bang dat ik na de zwangerschap zo ga blijven. Voelen jullie je ook zo of ben ik de enige?
aan die pukkels doe je weinig, jammer genoeg. wat eventueel kan helpen is een facewash met tea tree olie. en troost je... hier is al weken het "walvis"gevoel aanwezig.. alles groeit! buik, billen, heupen, benen! en die mega zwangerschapskleding helpt er ook niet echt bij.
gelukkig voel ik me nog niet zo,ben ook nog maar in week 15 maar ik moet wel zeggen door positiekleding worden zwangeren er niet mooier op.ik vindt het echt lelijke kleding,rare broeken idd en helemaal niet hip en modern,ik koop liever 2 maatjes groter van de normale kleding dan dat ik in die walgelijke positiekleding ga lopen
oja en berteft de puistejs die heb ik nu ook meer dan normaal,ik probeer me gezicht ook te reinigen met tea tree en het helpt best wel,ze drogen gauw uit!
ik ben ook veel aangekomen en mijn huid ziet er ook niet uit, maar ik kan wel goed relativeren, het is maar tijdelijk, en het is het zooooo waard, misschien ben ik wat minder onzeker of iets nuchterder maar ik heb er geen last van en dat terwijl iedereen zegt dat ik zo'n dikke kont heb gekregen en dat ik maar blijf groeien, tjah, ik kan me er niet druk om maken zolang het met mijn kindje maar goed gaat
Ik weet hoe t is om een kop vol, puisten te hebben en ook om nog veel zwaarder te zijn dan dat ik nu ben.. 't Maakt mij geen hol uit wat mn velletje doet onder al die hormonen.. ik doe mn best t goed te verzorgen en meer kan ik niet.. Jammer dat er een kronkel in je hoofd zit die jou doet denken dat je je als een koe voelt.. Als een koe drachtig is is ze hooguit wat boller van buik dan een niet-drachtige koe in mijn ogen.. dus helemaal niks mis mee, of een slechte vergelijking LOL Tja t financiële gebeuren daar kan ik wel inkomen.. Ik heb zelf nl. ook geeegeld over voor dure merken.. in de hoop dat die wel iets in een passende maat 50 hebben.. Dus... dan inderdaad ook maar weer mn oude maat uit de pluscollectie's aan..
Hee meis, Zo voelde ik mij tijdens m´n eerste zwangerschap ook en dan duren die 9 maanden lang. Ik heb toen de lijn van Normaderm van Vichy(alleen bij de apotheek te koop) gekocht, werkt goed moet ik zeggen en gebruik het nu nog. En ik gebruik nu ook Inderm lotion van de arts erbij, dat mag gewoon tijdens je zwangerschap. Het is een lotion waar o.a een vloeibaar antibiotica in zit en dat dood de bacterien waar je die pukkels van krijgt. Wat betreft die positie kleding, voor mij ook een ramp hoor. Ik weet niet of je van jurkjes houdt? Ik koop nu strecht jurkjes en die passen perfect, rekken gewoon mee. Zwangerschapslegging er onder en gaan met die banaan O'ja, die jurkjes koop ik bij "Sting"(gewone modezaak), laatst 1 in de uitverkoop gekocht voor 10 euri! En bij babydump(zit o.a in Veenendaal), die verkopen het merk "mamalicious" en die spijkerbroeken (leuk en hip)kosten maar 34 euro, nou niet duur vind ik zelf en hij zit heerlijk! Hoop dat je vooruit kan met mijn tips
Dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk, maar daar ben ik het echt niet mee eens. Normaal ben ik meer van de spijkerbroeken en die zijn helaas (indian rose, replay etc) niet in positie maten te krijgen, maar ik heb toch echt super leuke nette broeken van noppies en esprit. Geen rare vormloze broeken, maar echt mooie modellen! En natuurlijk zitten er ook genoeg suffe dingen tussen, maar als je bij de wat duurdere merken kijkt vind ik dat ze echt leuk spul hebben!
Meid ik heb net ff je foto van je buik bekeken maar die is toch ook harstikke mooi... nu zie ik alleen je buik maar vind je er helemaal niet uitzien als een dikke koe (zoals je zelf zegt) en die puistjes tja... ik had voordien ook al niet de mooiste huid dus misschien wat makkelijker voor mij maar zie/zag er ook niet uit hoor met al die pukkels mja gebruik nu 2x dgs een gezichtslotion en ik moet zeggen dat het er al een stuk beter uitziet...! Ik hoop dat je snel weer lekker in je vel komt te zitten.... Liefs Nelleke
Welk figuur..?Ik ben mijn figuur al weken kwijt ...Mits ik auditie doe voor teletubbies...volgens mij eindig ik wel bij de laatste 3 Dus als iemand mijn figuur gezien heeft?Meld het me meteen.... Kortom ik weet hoe je je voelt!
Ik kan er over mee praten. Nou heb ik verder geen pukkels in mijn gezicht, maar verder ziet mijn huid er niet uit! En ik voel mij al vanaf de eerste weken een tubbie! En moet je me nou eens zien! ELke keer als ik voor de spiegel sta dan walg ik echt even van mij zelf. Ik zie ook iedereen om mij heen zo prachtig zwanger! En ik steeds de vraag : zijn het er echt geen 2? word ik ook niet goed van! Ik ben enorm gegroeid en zie er naar uit straks weer te kunnen gaan sporten! Want ik word hier niet vrolijk van. maar goed dan denk ik maar weer aan de kleine uk in mijn buik en die maakt gelukkig weer heel wat goed!
Ik heb net je buikfoto gezien, maar meid: jij bent absoluut NIET dik! Je hebt een heel mooi bescheiden buikje, wees er maar trots op hoor! En probeer een beetje te relativeren, want je buik wordt toch echt nog een stuk dikker
je hebt echt een bescheiden buikje wat de anderen al zeggen! ik voel me echt een nijlpaard, vormen zijn niet te onderscheiden, taille, kont buik, alles loopt in elkaar over. Ik lijk wel een appel met 2 stokken erin hahaha
meid ehm waar is die verschrikkelijke foto dan ik zie enkel een prachtig buikie daar hoor ik was toen al veel dikker en nu nog meer en pukkels hier en daar! maar ja ik ben zoiemand ik kan er niet mee zitten hoe boller hoe mooier ik het vind ik vind alle buiken prachtig en juist het verschil vind ik zo leuk om te zien iedereen is uniek dus elke zwangere buik ook jezelf niet vergelijken met anderen maar kijken naar de schoonheid van de zwangerschap op zich met alle vervelende dingen erbij ja ach misschien ben ik makkelijk hoor maar ik vind je buik prachtig groetjes en ja lekker tea trea olie pukkeltjes aanstippen savonds en waslotion enzo kruidvat heeft ook dag en nacht creme ervan bodyshop heeft ook tea tree lijn is echt de moeite waard en ja ik merk ook het verschil als ik ook maar een avondje vergeet mijn gezicht te reinigen voor het slapen jaja dan zitten ze er weer vorige week boven mijn bovenlip allemaal pukkeltjes ...........leek wel uitslag pfff dus lekker fris t bed in en smeren smeren smeren ja hier helpt het hoop bij jou ook suc6
Bedankt voor de reacties en heb al een advies opgevolgd. Heb vanmiddag bij de kruidvat een tea tree wasgel en dag/nachtcreme potje gekocht. Gelukkig erg goedkoop en hopelijk helpt het bij mij ook zo goed dan. Ik weet dat er heel veel mooie zwangerschapskleding bestaat maar de meeste hiervan zijn gewoon veel te duur. Heb er t geld nu niet voor ook al zou ik het supergraag allemaal kopen. Die jurkjes tip ga ik wel onthouden dat is idd een goed idee. Ook voor in de zomer met legging eronder. Vandaag kreeg ik ook weer een fijne opmerking van mn schoonzus: je buik is nu wel dik geworden, zijn het twee baby's? Maar ja gelukkig is mijn vriend vandaag wel heel lief geweest. Hij zei ja ik wil niet meer horen dat je jezelf dik vind, je bent zwanger dan is het normaal om dik te worden. Je draagt ons kindje! En hij zei ook van ja koop je maar een nieuwe bh dat heb je nodig. En we hebben ook een eerste pak pampers newborn gekocht Ben echt blij dat ik hem heb om me op te vrolijken.
Hey meiden, Hier ook hetzelfde probleem...Het walvis gevoel komt errug opzetten...Vooral de laatste 2 dagen is n drama! Me vriend weet niet meer wat hij zeggen moet...Huil met tuiten met dat ik dik ben en t niet meer zie zitten! Nu heb ik wel veel positieve reacties om me heen dat je t lekker begint te zien! Ik verstop me buik nogal terwijl dit helemaal niet nodig is...ons zoontje zit inj e buik en dat mag iedereen weten...verteld mijn lief me...Maar jah soms gaat dat de ene oor in en de andere uit... Ik heb geen last van pukkeltjes in me gezicht maar op me rug...echt n drama ik heb nu een douche spons gekocht...met mama zwitsal scrub en het werkt prima...Verder heb ik niet echt veel last van vreemde kwaaltjes...
Hahaha, sorry, ik ziet hier even heel stom hardop te lachen achter mijn laptop, ik lach je niet uit, maar ik denk altijd in plaatjes en ik zie nu een appel met 2 stokken erin. Ik zie er nog niet zo uit, maar ik zie er wel tegenop. Ik heb niet dat jaloerse gevoel als ik een zwangere vrouw voorbij zie lopen. Vind het wel allemaal maar ongemak dat zwanger zijn. Heb het liefst gewoon nu een gezond kindje in mijn armen zonder dat 'appelige' gedoe... haha
hahaha ja ik moet er ook om lachen hoor. heb vandaag maar een zwart jurkje aangetrokken waardoor ik nog een beetje sexy lijk. zie dat je 16 weken bent, tot 20 weken was er bij mij nog helemaal niets te zien en was er erg blij mee. Ben nu in een week 5 kilo bijgekomen en ineens een appel kon je maar kindjes baren zonder dat je dik werd he
heeeeeey dammes! zwangeren hoeven zich nergens voor te schamen hoor! kom nou ik zie er ook echt niet uit zonder wat make up en dat meen ik serieus! en in het begin was het nog erger want ik had dikke donkere wallen een abnormale bleke huid met pukkels...aan mn haren viel niks meer te doen want dat was een hoopje stro echt vreselijk en ik schaamde me ook onzettend voor mijn uiterlijk. en toen had ik niet eens een buikje dus ik leek echt op een junkie, mijn collegas maakten zich al grote zorgen want die wisten niet wat er aan de hand was. Nu slaap ik beter en zijn de donkere wallen weg. heb ook weer mijn natuurlijk kleurtjes gekregen maaaaar de puistsjes blijven bestaan helaas. schaam je niet meiden bedenk maar dat er nog ergere versies op aarde rondlopen. ik ben 9 kilo aangekomen (tot nu toe) en ik krijg elke keer naar mn kop geslingerd.. vetzak..off uuhh nou nanc ik had nooit gedacht dat jij oooooit nog eens wat vet zou krijgen (was echt een spin voor de zwangerschap) bolle krijg ik elke dag wel 20 keer te horen..BUT WHO CARES! mijn excuus is dat ik zwanger ben wat kunnen de anderen zeggen die dat niet zijn? geniet lekker van je zwangerschap. ennuuh over de kleding.. ik heb 2 zw.pantalons want die had ik voor mijn werk nodig..verder bestaat mijn garderobe uit leggings, jurkjes. Ik vertik het om elke keer nieuwe kleren te kopen want het is te duur dus ik koop leggings en van die omslag jurken en grote leuke truitjes die ik aan kan tot aan het einde van mijn zwangerschap...owja en in de kast van mijn zus kan ik ook winkelen want heeft de maat die ik nu pas. lang verhaal sorry