Waarschijnlijk staan niet alleen bij onze AH kinderen te vragen of je voetbalplaatjes hebt. Ik moest erg lachen gister. Mijn man en ik hadden boodschappen gedaan bij de AH en we hadden natuurlijk Emma ook mee. We gingen naar buiten en ja hoor daar stonden er weer 4 op een rij en vroegen naar voetbalplaatjes. voor we antwoord konden geven zei 1 van de jongetjes: Nee ze hebben geen voetbalplaatjes want ze hebben een baby. Ik moest heel hard lachen! wat een prachtige gedachte. Dat hij die link legt terwijl we natuurlijk best plaatjes hadden kunnen hebben haha
Oh ik vind het echt verschrikkelijk. Gelukkig doe ik nooit boodschappen bij de AH, maar áls ik het zou doen, en ik zou voetbal plaatjes krijgen, dan zou ik ze in de fik steken voor die schooiende kinderen :x Maar wat jullie is overkomen is wel grappig, hoe simpel kinderen soms kunnen denken
grappige reactie! Maar die bedelende kinderen, daar wordt ik niet goed van, ik heb de neiging om mijn boodschappen ergens anders te halen! Nu zijn ze zo hebberig en over een maand ofzo ligt het boek te vertoffen in de kast!
Gisteren stonden er ook een paar bij de dranghekken voor de winkel haha vroeg me vriend hebben jullie voetbalplaatjes voor mij. uhhh zei die jongen nee meneer.
wat bedoelde dat kindje daarmee eigenlijk? ik kan namelijk 2 verschillende gedachten daabij halen. 1.ze hebben een baby, dus geen tijd en interesse in voetbalplaatjes 2.ze hebben een baby dus geen geld voor veel boodschappen
Hier ook dranghekken, maar t heeft weinig effect, ze hanger er op of er voor, maar weinig erachter. Erg irritant, je kan de winkel amper in of uit, omdat die kinderen bij de ingang rondhangen. Het personeel is er ook niet blij mee, alleen de hoge bazen die de omzet berekenen waarschijnlijk
Haha, da's een goeie. Je moet ze gewoon voor zijn! Ik vind het trouwens ook wel een beetje irritant, dat gebedel. Het hoort gewoon niet! Als ik iets weg wil geven, doe ik dat zelf wel. Ik geef ze alleen aan kinderen die er niet om vragen. Maar ik ben niet van plan kinderen te belonen omdat ze brutaal zijn! Sommigen durven je ook nog een grote mond te geven als je nee zegt.
Ik denk 3. ze hebben geen voetbalplaatjes omdat die baby daar nog niets aan heeft. Niet zo bar slim dus, want als ze dan wat verder denken dan weten ze dat ze misschien wel kaartjes over hebben
@pixie: ik denk: 3: ze hebben een baby en willden de kaartjes voor hun kindje? Dat is wat ik d8 toen ik het net las...
wat is dat nou weer voor reactie. die kinderen zijn gewoon stapel op die plaatjes en proberen er dus zoveel mogelijk te verzamelen. Ik geef ze altijd en toen er de laatste keer terwijl ik mn dochter nog uit de kar haalde gejuich op ging omdat het blijkbaar hele mooie waren vond ik het geweldig. ik maak liever een kind blij dan dat ik ze in de fik steek
oke, als het er zo veel zijn zou ik het ook wel wat minder gaan vinden. Maar toch, van mij mogen ze ze hebben hoor. kinderen zijn hier gelukkig ook neit opdringerig en het zijn er nooit zo heel veel
hahaha zover dacht ik niet eens haha ik zou het hem de volgende keer eens vragen haha. Hier staan eigenlijk altijd wel dezelfde jongens (nee geen meisjes) en neit heel veel. Soms heb ik ook niet zo'n zin in dat gevraag (maar dat ligt meer aan mijn eigen bui). Ach ja, ik denk dat de ouders helemaal arm zullen worden van de boodschappen die ze moeten halen omdat de kinderen alle plaatjes willen hebben.
ik heb echt een hekel aan dat geschooier om die plaatjes! ook komen ze hier aan de deur vreselijk! ben zelf ook nooit langs de deuren gegaan voor flippo's vreselijk dat gebedel
hier hebben ze zelfs een heel stuk waar je moet gaan zitten als je ze van andere wil hebben 4 stoelen en een spandoek... ik vind bij de hoogvliet zo irri! dat er allemaal oudere mensen op dozen zitten te wachten om de vuilnisbak in te springen voor de kassabon... of ze komen zo heel dicht naar je toe lopen en vragen "mevrouw"mag ik u kassabon? zo vervelend!
Hier bij de AH hebben ze ook een dranghek. Heb zelf een zoon die ze spaart, maar hij mag daar niet van me staan om andere mensen erom te vragen. Ik doe zelf boodschappen bij de AH, opa en oma ook en overgroot ouders ook dus hij krijgt altijd zijn boekje wel vol.
Hier bij de AH blokkeerden ze de uitgang voor die voetbalplaatjes (dit was bij de vorige actie). Je kon er dan gewoon niet door. En als je nee zei dan kreeg je een paar scheldwoorden naar je hoofd.:x Dit jaar hebben ze een spandoek opgehangen met de tekst 'alleen hier mag je om voetbalplaatjes vragen'. Ik was van de week bij m'n moeder en toen werd er aangebeld. Ging schijnbaar niet snel genoeg want ongeveer na 2 sec en 4 sec ging weer de bel. Ik doe de deur open en daar staat een jochie: heb je voetbalplaatjes? Euh nee. En hij liep zo weg. Ik nog tegen hem zeggen dat hij ten eerste geduld moet hebben en niet achter elkaar moet aanbellen en of hij het ook wat beleefder kan vragen. Dus ik nog aan mijn moeder vragen of dit vaker voorkomt. Ja, zegt ze, zowat elke dag staat er één aan de deur!!! Ze wordt er gek van.