"vage"mama's (paranormaal spiritueel)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door allwoman, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    De test: ik zie hem en ook een lijntje maar snap je onzekerheid,moeilijk hoor,ik hoop dat je snel meer weet!!!

Wat leuk nog meer reacties!
    Ik hou ook niet zo van die etiketten als paranormaal en hoog sensitief en zo maar het maakt het wel lekker duidelijk ;)

Ook ik ben bekend met die onverklaarbare mensen kennis.
    Als kind zag ik entiteiten ook wegschieten in je ooghoeken zeg maar,nu is het tot in de details,of een fragment of alleen de omtrekken,het verschild.
    Ook zie ik stukken aura's van mensen ,maar ook bomen,huisdieren al wat leeft..
    Ik heb het geluk dat ik jaren geleden in contact kwam met een medium de me geweldig opving en me leerde ermee om te gaan.

pssst ik heb een forum..link staat in profiel als het goed is;)
    ik post hier trouwens niet op leden te werven hoor,ik vind het super dat er meer mensen zijn die ook hier op een gewoon forum willen reageren!
    Ik merk dat ik steeds meer kan en mag gaan doen en zie het als een deel van me inmiddels..maar dat duurde wel 31 jaar haha

2. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    @Allwoman
    Wouw ik zag dit topic en dacht hier moet ik ook wezen.
    Top idee hoor!
    Hier iets over mezelf;

BEn 27 jaar en trotse moeder van een tweeling jongen Steijn en meisje Britt, ruim 9 maanden oud.
    Mijn hele leven ben ik al bezig met het paranormale, in de zin van er heel erg geinteresseerd in zijn en aan mijn vaders kant is het absoluut geen taboe en heb ik heel veel gesprekken hierover met mijn oma die ook weleens ervaringen heeft. Net zoals mn tante ( helaas 3 weken geleden te vroeg overleden ) en mn nichtjes..
    Ik zelf heb de afgelopen jaren ( 1-3jr ) veel voorspellende dromen gehad..waaronder veel dromen over zwangerschappen en helaas ook miskramen..Bv over mn nicht die ik al ruim een jaar niet had gezien...droomde over haar..een baby en bloed..kon het niet verklaren omdat ik haar al zolang niet had gezien. De volgende dag was ik bij mn mams en die vertelde dat ze zwanger was..ik huilen ivm mijn droom..en die zelfde avond hoorde we dat ze die dag een miskraam had gehad. Nou ja dat was 1 voorbeeld..heb er nog een aantal.
    Ook voel ik dingen soms heel sterk aan..
    Ik ben erg gevoelig voor muziek en beeld..en sindskort ( een paar jaar ) heel erg gevoelig voor drukke omgevingen..moelijk om me dan te concentreren..overal prikkels..Soms denk ik dat ik hoog sensitif ben.
    Nu ben ik op een punt dat ik zo graag mezelf hierin wil ontwikkelen..denk namelijk echt dat ik het in me heb zitten..sta er enorm open voor maar het bereikt me niet ( meer ) Misschien door de drukte thuis en stress..of omdat ik het emotioneel gezien misschien toch niet aankan.
    Van de week kon ik niet slapen en had mn ogen dicht en kreeg ik allemaal hele vage beelden en gezichten..die nacht heb ik misschien 3 uurtjes geslapen..heel raar zenuwachtig gevoel bekroop me die nacht.
    Nou ja..ik lees iig mee..vind het nu al een top topic!

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ben aan het werk en kan daardoor niet echt uitgebreid reageren maarre, hier nog een zweefteefje (zoals ik het altijd zelf maar zeg) :D

Ik heb in de lounge een eigen topic over foto's lezen en ik kan healen. Ik ben nog in ontwikkeling hoor, weet nog niet zo heel lang dat ik bepaalde gaven heb. Ik zie dingen in elk geval, ook entiteiten en heb een versterkt intuïtie. Ik word door iemand hierin begeleid die een eigen praktijk heeft en 10 jaar ervaring. Dus ik ben groeiende ;)

Of het paranormaal is? Geen idee maar het stempeltje hoef en wil ik niet te hebben. Ik vind het in ieder geval bijzonder en ook leuk.

4. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    @Dees Heb je dit allang? En hoe ben je er mee omgegaan etc

5. 40plusmama

Wat heb ik allang?

Ik weet altijd al dat ik dingen aanvoel maar heb er nooit wat mee gedaan en weg gewimpeld. Sinds een jaar of 2 weet ik dat ik meer kan en ik heb een jaar 'hulp' met het ontwikkelen. Het heeft alleen een half jaartje stil gelegen (de begeleiding) en morgen ga ik het weer oppakken

6. 40plusmama

Ik reageer binnenkort trouwens wat uitgebreider, ben nog steeds aan het werk nu namelijk

7. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    @Dees nou of je dus allang paranormaal bent of hoe ze dat bestempelen.
    Hoe ben je erachter gekomen dat je meer kan?
    Zelf ben ik me er ook van bewust dat ik dingen aanvoel..veel droom etc. Door de geboorte van mijn kinderen 9 maanden geleden is het rustiger geworden qua dromen maar dat ik gebeurtenissen aanvoel heb ik wel nog steeds. Ik zou me er ook in willen ontwikkelen alleen heb ik geen idee hoe..en twijfel zelfs soms of het er wel echt is.

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Leuk! Nog meer reacties!
    Ik heb het dus ook van kinds af aan al en mijn oma en nog 2 ooms in de fam waren het ook..
    Het zien van entiteiten heb ik sinds dat ik een jaar of 8 was en dat werd veel meer een jaar of 10 geleden.
    ik ben ook hoogsensitief maar kan me redelijk goed afsluiten.
    Mijn jongste dochter ziet vaak hetzelfde "bezoek"als ik,bij mijn oudtse heb ik nooit wat gemerkt..
    Fijn dat jij ook iemand hebt die je begeleid Dees!

Ik heb nu samen met mijn "begeleider"dat forum gestart..een paar jaar geleden ook maar toen zijn we gestopt omdaat het gewoon zo goed liep en dat vraagt erg veel energie,..teveel toen.
    Nu kan ik er veel beter mee omgaan en kan ik ook anderen helpen..Als ik er echt niet uitkom of gewoon even lekker feedback wil dan kan ik terrecht bij hem,erg fijn.

Leuk zeg,zie langzaam aan komen er steeds meer ;)

9. sa2008

sa2008 Actief lid

8 mrt 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL

bedankt voor je antwoord.
    bus jij denkt dat het goed zit.
    ja volgens de pendel is het zo. hihihi.
    ik moet me gewoon niet zo druk maken :D
    groetjes

10. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    @Allwoman
    Hoe kan je zoiets ontwikkelen dan als je vermoedt dat je er ook gevoelig voor bent? En entiteiten..word daarmee bedoeld geestverschijningen?

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    :D Goedemorgen

ylaisa: in principe heeft iedereen het in zich, bij de een is het meer ontwikkeld dan bij de ander...wanneer jij je er bewust van bent dat je gevoelig bent zou je bijv een cursus spirituele/intuïtieve ontwikkeling kunnen volgen bij een spiritueel centrum in de buurt?

Heb ik zelf geen ervaring mee maar wel goede dingen van gehoord.
    Mediteren is een goede manier om je hoofd leeg te maken en je te concentereren,tot jezelf te komen..
    Ga niet achtelijk veel geld ervoor betalen..er zijn zoveel kwakzalvers..

12. sa2008

sa2008 Actief lid

8 mrt 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik doe zelf aan reiki dat is wat ik wel doen en ik leg af en toe kaartje
    groetjes

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    mijn vriend kan dingen voelen en met overleden mensen praten maar hij sluit zich af en toe niet goed af waardoor hij s'nachts kwade geesten in zich krijgt en dus heel aggressief kan doen in zn slaap en ik en hij zijn daar zo van geschrokken dat ie zich bijna niet meer open durft te stellen heel jammer misschien over een paar jaar,ik schijn het ook in mij te hebben(heeft een goede vriend van ons gezegt die het ook heeft)alleen wil ik te graag en moet ik het rustig laten komen dus ben benieuwd heb af en toe wel kleine dingen maar hopelijk komt de rest nog

14. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Angiebaby dat is niet niks joh..
    Hopelijk vind je het niet erg dat ik het zeg ik ben altijd eerst rationeel/praktisch;))maar wist je dat je ook een bepaalde slaapstoornis heb waardoor je aggresief kan reageren in je slaap?

verder lijkt het me toch wel belangrijk dat hij zich idd beter leert afsluiten en te aarden..kent hij daar oefeningen voor?
    Ook zou hij zich iets meer kunnen laten afsluiten waardoor hij wat meer rust krijgt.
    Of iemand die hem kan begeleiden hierin want ze komen niet voor niks,als hij leert met ze om te gaan (en eventueel te helpen)zal dat veel meer rust geven...ook omdat hij dna meer vertrouwen in zichzelf krijgt.

In mijn geval was er geen houden aan..heb zovaak gehad dat ik niet wou,want het is echt niet alleen maar mooi en leuk,maar het is niet anders en uiteindelijk accepteer je het..waardoor je ook de mooie dingen ervan mag beleven/waarderen.

15. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

nou nee want hij had daarvoor voordat we gingen slapen geprobeerd om contact te zoeken met mijn overleden tante dat wilde ik zo graag maar het lukte hem niet goed omdat ik te dicht bij hem hoor en toen zijn we gaan slapen en toen schrok ik wakker van geluid en toen was hij de tv kast al naar voren aan het trekken om over ons heen te laten vallen en toen gilde en huilde ik heel hard en toen renden mn ouders de kamer in en deden het licht aan en toen keek ik hem aan en hij was het niet zijn ogen spuwde vuur en schrok hij wakker en daarna zijn we weer gaan slapen en hij is er de hele dag ziek van geweest......

16. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik schrik hier toch wel van..en dan in de zin dat hij beter niet kan gaan experimenteren zonder dat hij zijn"gave"onder controle heeft.
    Op deze manier kan hij openstaan voor iedereen..
    Je mag me ook een pb sturen misschien kan ik wat helpen..

Ik raad echt aan om iemand te zoeken die hem wil begeleiden etc of samen naar een erkend medium te gaan als je contact wil met je tante...
    Persoonlijk zou ik echt eerst naar de huisarts gaan wat ik zei over die slaapstoornis..want dit kan nog gevaarlijk worden zo...

17. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    @Angiebaby
    het klinkt mij meer als slaapwandelen..omdat ik ook altijd eerst praktisch denk.
    Wat het ook is..het is serieus erg gevaarlijk dus ik zou hier ook hulp in vragen hetzij begeleiding

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Vraagje aan iederen: merken jullie aan je kids of ze gevoelig zijn?
    Bij mijn oudste had ik dat niet,maar mij jongste is het heel duidelijk wel.

19. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    @Allwoman
    Ik merk het nog niet..nu zijn ze ook pas 9 maanden.
    Wel heb ik vannacht gedroomd dat mijn zoontje paranormaal is..dit in combinatie met uiterlijke kenmerken..maar ik had gister de fysio over de vloer en icm dit forum ben ik dit dus gaan dromen..denk ik.
    Wel heb ik het idee dat hij gevoeliger is..qua sfeer etc..De tijd zal het leren.
    Waar merk jij het aan bij je jongste?

20. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    En heb me trouwens aangemeld bij je forum..is vanmorgen geactiveerd dus ga nu even spieken ;)

Deel Deze Pagina