Hoi Dames! Ik houd mijn temperatuur bij en nu viel me op dat ik deze maand wel erg hoog blijf. 37 graden precies en dat al een volle week. Dus ik dacht: ik waag een gokje met een 2v5 test. Officieel moet ik morgen (niet) ongesteld worden. En nu zie ik een heeeeel licht streepje. Gisteren moest je je in allerlei bochten wringen maar kon je het ook zien. Vandaag zie ik het iets duidelijk maar het is nog steeds heel vaag. Voor de zekerheid heb ik toen een Clearbleu Digital met zwangerschapsindicator gedaan en die zegt: NIET ZWANGER. ehmmm... dus nu? Hebben jullie dat ook met die van kruidvat dat ze een lijnt geven ook al ben je niet zwanger? Ik heb hier ook gelezen over indrooglijntjes, maar mijn testen waren nog 'nat' dus dat zal het niet zijn... Wat denken jullie?? *stress stress* ** Liefs, Janneke
Ik hoor alleen maar positieve verhalen over de 2v5 van kruidvat. Bij mij gaf 'ie ook één dag voor NOD heel licht streepje aan, werd steeds donkerder. Heb overigens geen CB gebruikt maar misschien heeft deze meer HCG nodig? Wel eentje van de ETOS maar die was veel vager dan die van de Kruidvat.......... Spannend!!!!!!
Ook alleen maar positief over kv 2v5... ik testte 4 dagen voor nog al heel licht positief Heb je een foto?
cb digital heeft meer hcg nodig dan een kv2v5. ik zou over 2 dagen nog een testje doen, maar voor alsnog ziet het er positief uit!! spannend!
toen mijn KV test positief was, gaf CB ook nog negatief aan....CB werd pas na 3 dagen ook positief....CB heeft meer HCG nodig dan de KV test
Ik weet niet hoe een foto moet... Maar ik heb er vanmiddag nog een gedaan en nu hoefde je echt niet moeilijk te kijken! een tweede lijntje!! Wel nog licht, maar echt wel duidelijk te zien!! Spannend weer! Ik zou uitgerekend zijn op mijn verjaardag... Bedankt voor al jullie reacties alvast! Ik zal als mijn dochtertje vanaaf slaapt even een foto plaatsen! ik ben benieuwd naar jullie mening! xxxJanneke
zo had ik hem ook, maar de cb igital gaf wel aan zwanger dus ja ik denk zo wel een goed streepje te zien..zou over 2 dagen weer testen als ik jou was...
hoi allemaal ik ben 1 1-2011 gestopt met de pil en heb net positief gestest 2 voor 5 euro van kruidvat morgen kijk ik met ochtend urine of het ook positief is