Wat is het juiste 'klusmoment'?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Abos, 4 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abos

Abos Actief lid

1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal!

Voor het eerst ovulatie testen gedaan. De piek was al vrij snel, 2 of 3 december?

We hebben geklust op 1 en 2 december savonds. De test van 1 december is om 18:00 gedaan en de andere dagen rond 11:00 in de ochtend. Gisteren 3 december is het helaas niet gelukt om te klussen. Net de test van 4 december gedaan en de piek is voorbij.

Nu is mijn vraag, wanneer is dan eigenlijk het beste klusmoment? Was dat 2 december of heb ik het beste moment net gemist op 3 december?

Groetjes!

Bijgevoegde bestanden:

2. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Ik heb weinig verstand van die ovulatie testen .. maar als je op 1 en 2 'geklust' heb kan het raak zijn toch? Of heb ik het mis? En het blijft altijd nog een paar dagen leven toch? :)

3. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Jaa volgens mij heb je goed getimed hoor! Spannend

4. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Als op 2 december je piek begon dan zal 3 of 4 december je ei springen. Ik zou voor de zekerheid vanavond nog een keer klussen! Dan heb je alle kansen benut! :)

5. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik zou het vanavond indd ook nog gezellig maken en ik denk dat je er dan wel goed gebruik van heb gemaakt ;)! Succes!

6. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Ik denk dat drie december het meest waardevol was geweest maar 1 en 2 december ook zeker en vanavond voor de zekerheid dan nog even:p

7. Abos

Abos Actief lid

1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    Oké bedankt voor de reacties! Ik was er al bang voor dat 3 december een goeie dag was geweest ... maar we geven de moed niet op! ;) vanavond aan de klus haha :)

8. Abos

Abos Actief lid

1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    Sowieso lees ik dat het beter is om te klussen om de dag? Voor de kwaliteit van het zaad...

9. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    uit een studie van de nejm bleek dat stellen die elke dag vs om de dag seks hadden een net iets hoger zwangerschapspercentage hadden (geloof 37 vs 33%, echt weinig verschil), maar geloof dat uit andere studies iig is gebleken dat dit alleen beter is bij goede kwaliteit van sperma. afijn, om de dag is dus ook goed! Als ik geen kinderen had (en 's ochtends de mogelijkheid had) zou ik zelf denk ik om de anderhalve dag doen als gouden tussenweg. Wij gaan dus vanavond ook al voor de vierde keer aan de slag :p

10. Abos

Abos Actief lid

1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    Haha das ook een goeie Julia80, manlief is wel al super vroeg de deur uit dus ik denk niet dat hij daar heel blij van gaat worden :p
    Succes vanavond!

Deel Deze Pagina