Ik zie iets inderdaad! Morgen weer even testen en dan zal het streepje nog beter moeten zijn. Spannend! Is het streepje roze en kwam binnen de tijd?
ja ik zag de vage streep meteen maar de test is vanochten 7 uur gedaan nu na paar uur begint die te drogen hij heeft niet de kleur meer van vanochtend toen was die heel licht rose
Ik weet niet hoe testverslaafd je precies bent, maar ik zou vanmiddag nog een keer testen, want ik vind het streepje toch hoopvol. Neem dan eens meteen de foto, dan kunnen we de test zien zoals jij hem zag.
haha ik denk dat iedereen die zwanger wil worden wel testverslaafd is maar ik wil vanmidaag even proberen als die weer zo vaag is dan weet ik meer maar als die wit blijft zal dit wel een valse zijn dus vanaf 7 uur niet meer geplast nog paar uurtjes
Mooi streepje hoor! ik wil er ook zo een... Ja, ik zeg voorzichting gefeliciteerd als jij zegt dat hij roze is. Vanmiddag of morgen idd nog een keer...
Ik had maanden geleden ook zo'n streepje op de kv test.. en een duidelijke streep op de clearblue plus... maar toch niet zwanger! Jij succes!!
dames net weer getest dit resultaat binnen twee minuten eigenlijk meteen licht toen die bezig was dankje wel allemaal