ik doe nu mijn eisprong er bijna aanzit te komen 2 testen ik vind de testen van zwanger en Kids al echt gelijk of zelfs ietje donker dan t controle streepje.. maar clearblue geeft nog geen smile.. ik zal vanmiddag nog een x testen hebben jullie dat ook gehad??
Misschien dat je net op dat randje zit. Vind wel dat de controle streep van Z&k erg licht is. Irritant..
hier een iets betere foto m'n instellingen van me camera staan op heel licht denk ik want in 't echt is hij gewoon mooi rosé de controle streep
De zwanger en kids is volgens mij nog niet positief. Ik heb deze ook gebruikt in combinatie met clearblue. Toen mijn zwanger en kids test positief was heb ik voor mijn eigen controle ook een clearblue gedaan en die gaf een smiley.
Hier was het ook altijd zo als zwanger en Kids bijna positief was gaf clearblue niks aan. Pas als zwanger en Kids echt knalde dan gaf clearblue ook positief. En op de foto vind ik zelf de zwanger en Kids nog niet heel erg knallen.
bedankt alvast voor jullie reacties lief dat jullie even wouden kijken.. ik zal vanavond nog een testje doen.. en is het dan handig om vanavond te vrijen of beter morgen ochtend gister avond laat ook gevreeën..
Ik zou morgenochtend doen. Sowieso hoeft het niet elke dag en je ei komt waarschijnlijk pas over een paar dagen aangezien je testen nog niet helemaal positief. Succes