Vage ovutest

Discussion in 'Zwanger worden' started by Emma2, Jul 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Ik heb nu 5 dagen ovu-testen gebruikt, maar ik begrijp iets niet. Nadat de eerste 3 steeds donkerder werden, werden de 4e en 5e weer lichter. Dit terwijl ze wel allemaal negatief waren volgens mij, want positief zijn ze toch pas echt als ze donkerder zijn dan de controlestreep? Ik gebruik overigens de matcare. Weten jullie hoe dit zit? Moet ik nou door blijven testen of zou ik mijn ei al gehad hebben? Ik heb nog 1 testje voor morgen, dus ben wel benieuwd of die dus ook weer lichter is.
    Heb wel echt ovupijn gevoeld. Gek hoor. Snap er niets van!

Ik ga ook nog even proberen een foto te plaatsen.

Gr. Emma

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Waar zit je in je cyclus?

Bij mij waren de ovutestjes in het begin van mijn cyclus redelijk duidelijk, daarna werden ze wat lichter en daarna kwam de positest pas! Lh gaat een beetje in een golfbeweging.

Er is een plaatje op de site van Clear blue, alleen ligt de site eruit :(

In mijn album kun je ook een reeks testen zien. Misschien heb je daar wat aan?

Succes!

3. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,305
    0
    0
    Amsterdam

Ik vrees dat deze foto erg vaag en donker is.....
    Maar goed, ikzelf dacht dat de 14e het donkerst was. Is deze dan toch positief ook al is hij lichter dan de controle streep?

Gr. Emma

4. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,305
    0
    0
    Amsterdam
    Thanx!

Ik zit nu op dag 13. Zit nu in ronde 2. Vorige cyclus was precies 28 dagen, met een ovulatie op dag 14.

Gr. Emma

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Zoals ik het zo zie is je piek nog niet geweest. Hoor wel vaker dat sommige meiden eerste iets donkere streepjes hebben en vervolgens weer licht en dan weer heel erg donker dus ik zou gewoon nog even doortesten! In mijn album staan de zelfde testen anders moet je daar maar even kijken ;)
    Suc6!

6. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,305
    0
    0
    Amsterdam
    Echt superbedankt voor jullie snelle antwoorden, top !

Gr. emma ;)

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Graag gedaan hoor! ;)

8. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,305
    0
    0
    Amsterdam
    Hier toch nog even een betere foto. Vandaag is mijn test net als 4 dagen geleden weer blanco. Ik blijf het apart vinden.

9. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,305
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn testjes zijn helaas op, maar ik blijf de rest van de maand maar gewoon goed oefenen ;)

Ben ook wel blij te weten dat meer meiden dit dus hebben!

Groetjes, Emma

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Sommige vrouwen krijgen nooit een knal positieve test en mag je dus ook een lichter streepje als positief rekenen!

11. hoe laat test je altijd?

12. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,305
    0
    0
    Amsterdam
    Moet bekennen dat ik niet exact om hetzelfde tijdstip getest heb elke dag, maar zo tussen 10.00 en 11.00 uur.

Ik las ook dat je 4 uren daarvoor niet naar het toilet mag, maar dat red ik niet!

Gr. Emma

13. Dat maakt niet zoveel uit als ze zeggen.. ik houd dat ook nooit vol en krijg altijd een positieve test.
    Ik krijg zelf alleen 's avonds een positieve ovulatietest.. 's ochtends en 's middags is hij wel wat donkerder, zoals jij ook hebt op die ene dag, maar niet positief. De ochtend erop is ie ook alweer een stuk lichter.. Dit hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn maar het is mogelijk dus.
    Hebben jullie wel goed geklust? Neem aan van wel ;) .

PS wat een prachtig zoontje heb jij, had ff stiekem foto's gekeken. Heel mooi ventje.

14. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,305
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Desiree, wat lief dat je dat zegt! We genieten zo van dat kereltje dat we echt niet meer konden wachten voor een 2e hihi!

Hmm, er is dus hoop dat ik misschien die avond wel een piek had? We hebben zo goed geoefend afgelopen dagen.... :)

Tsja -oefening baart baby- zeggen ze. Ik hoop dat het raak is!

Nogmaals bedankt jullie allemaal voor het meedenken!

Gr. Emma

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    als ik naar de testen kijk denk ik eerlijk gezegd dat je nog geen ei heb gehad..
    ik heb ze ooka ltidj wisselvallig en ook nog nooit helemaal poositief gehad maar wel de ene keer donkerder dan de andere keer. Ik hoop voor je ddat die wel is geweest en raan is maar denk dat je nog geen ei heb gehadd..

Share This Page