hallo ik heb is even een vraagje, ik ben nooit dik geweest. Maar het afgelopen jaar is er veel gebeurd met mijn moeder en ben ik FLINK wat aangekomen! ik ben dus ook net iets te zwaar.. we zijn al een tijdje aan het proberen maar heb nooit het '' fut'' gehad om te beginnen met afvallen.. en telkens als ik er aan wou beginnen lag me moeder weer in het ziekenhuis, ik ben deze week begonnen met sonja bakker en dat gaat redelijk goed, maar nu hoop ik natuurlijk zo dat ik zwanger ben maar aan de ene kant (beetje moeilijk uit te leg gen ) zou ik het ook weer erg vinden als ik wat steviger ben en zwanger zou zijn, omdat je vaak hoort dat het niet goed is. Maar soms zie ik ook weer mensen lopen van 120 kilo lopen en die dan zwanger zijn... heeft iemand dit ook? .. xx
ik heb het oook... ik denk wel eens ik heb nu behoorlijk overgewicht.. van hoe moet dat als ik zwanger zou raken? dan kom je vaak rond de 10 a 15 kg aan bij me eerste ben ik extreem veel aangekomen en wat als dat nu weer gebeurt? ik ben bang dat ik dan niet meer op me benen kan staan... nu ga ik ook beginnen met wat kilos af te vallen wel rustig aan. Als ik zwanger zou raken zal ik dubbel zoveel nadenken over wat ik ga eten en wat niet. Dus ik hoop dan dat ik niet teveel zou aankomen.
fijn om te weten dat jij het ook hebt... ik voel me er zo rot bij! ik wil er ongeveer (liefst meer) 9 kilo af hebben.. maar dan denk ik straks ben ik deze maand zwanger, waar ik zoo blij mee zou zijn als het eingelijk zover is! ik ga gewoon goed me best doen en ben ik deze maand zwanger is er mischien toch nog 3 kilo van af haha.. heb jij veel overgewicht?
je behoorlijk wat ik wil indderdaad ook weer hard aan de slag gaan en als ik zwnager ben stop ik met afvallen maar ga ik heel verstandig eten. Maar ik begrijp precies hoe je, je voel. Ik ging vandaag wandelen en kreeg last van me heupen en dacht gelijk komt door me overgewicht. En werd ik verdrietig bedacht ik mezelf geliijk van is het niet slimmer eerst af te vallen voor ik straks niet meer kan lopen. maar het kan ook komen omdat me houding niet goed is.. hopelijk komt het daar door.. maar ik blijft het bang voor en een rot gevoel vinden.
Je mag toch nie zoveel afvallen als je zwanger wilt worden? ivm afvalstoffen? In ieder geval wel succes ermee meiden!
nee maar ik ga tot ik een positieve test in me handen hebt rustig aan afvallen.. en als me test positief is heel verstandig eten niet teveeel maar ook zeker niet te weinig gewon hetgene wat goed voor je is.
nee dat ga ik ook doen! als ik zwange rben ga ik zowiezo heeel gezond proberen te eten! het is echt een kut gevoel he! je voelt je gewoon niet lekker in je vel maar wil zoo graag zwanger worden!
ja inderdaad... soms denk ik is het niet slimmer om eerst goed te gaan afvallen en ddan pas beginnen met zwanger proberen te raken.. maar dan kan ik het gewoon niet. En als ik nu gewoon heel verstandig gaat doen moet het wel lukken hoop ik
nee toen niet.. ik was toen perfect op gewicht ben alleen onwijs veel aangekomen emt de zwangerschap en is er nooit meer afgegaan helaas!
Voordat ik zwanger raakte ben ik 8 kilo afgevallen. Ik denk dat het, naast dat het gewoon gezonder is voor je zelf, ook heeft geholpen met het zwanger worden op zich. Zoals je ziet heeft het bij mij ook wel even geduurd Ik ben nu nog steeds 96 kilo, maar ik probeer me aan een gezond eetpatroon te houden en hoop dat ik mijn gewicht binnen de perken kan houden. dat lukt denk ik wel aardig, aangezien mijn maag op dit moment fruit en groente het beste kan verdragen. Het moet lukken om het aankomen zo rond de 15 kilo te houden. Jullie heel veel succes met de kilo's en het zwanger worden.
ok.. nou als ik nu zwanger ben, ga ik nu en tijdens mijn zwangerschap gewoon gezond eten en niet (proberen) veel te snoepen, en dat ik dan dus alleen maar aankom door de zwschap en niet omdat ik me helemaal vol stop!
hier nog een met overgewicht had het al bij de eerste en wil nu gaan voor een 2e ik denk ook kan ik niet beter eerst afvallen, maja als ik dan weer aankom is het voor niks. Maar doe ik het niet kan ik dan nog wel normale kleding dragen (kan nu niet eens )lopen etc weet t ook echt niet dat spookt steeds door mijn hoofd maar wil ook zo graag een 2e! mn gewicht is nu wel meer als bij de eerste en bij de eerste was ik maar 4 kilo aangekomen! kom je in je zwangerschap alleen aan van het eten, het vruchtwater en de kleine niet meegerekend? Want als je gezond eet kun je toch niet zwaarder worden zodat het er na de bevalling nog aan zit?