Na 8 rondes ovutesten denk je het zo onderhand wel te weten... altijd met Predictor en altijd een hele duidleijke piek te bekennen.... Maar wat mijn lichaam nu allemaal aan het uitspoken is? Snap um niet meer T/m vandaag getest... ivm zeurend gevoel schaambot... nu zijn de testen ook op trouwens en stop ik er mee voor deze maand. Wat denken jullie? Heb ik ergens tussendoor de piek gemist? De donkere testen waren geen van allen posi na 5 minuten (afleestijd Predictor) WAAROM SCHOMMELD HET DAN ZO?? Iemand ervaring? Kijk en huiverrrr.... Bekijk bijlage 19238 Groetjes Cyntje78
Best vreemd ja. Nu heb ik wel gelezen dat een positieve ovulatietest niet betekent dat je perse een eisprong hebt. Misschien probeert je lichaam wel een eitje te laten springen maar is het nog niet gelukt? Ik zou ook eens temperaturen, dan kun je precies zien wanneer je je ei hebt gehad.
Helaas heeft tempen geen zin voor mij... ik heb elke maand 2 a 3 nachtdiensten... werk onregelmatig en ik kan echt niet elke ochtend om 6 uur wakker worden om te tempen.... ik heb het wel eens geprobeerd met als resultaat dat ik de wekker weer uit zet om vervolgens er achter te komen dat dat het alarm om te tempen was. Ik had gekozen voor 6 uur omdat, als ik moet werken, ik om 6 uur mijn nest uit moet. Groetjes Cyntje78
Mja, temperaturen schiet dan niet echt op nee. Hou gewoon in de gaten wanneer je ongi komt, mss kun je daar dan iets mee?
ik heb nu ook een hele week dit ,maar bij mij blijft het test streepje elke keer gelijk als het controle streepje ....dus ik ben ook wel benieuwd hoe dit kan ?