2de streepje te ver?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Monieqje, Oct 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    goedemorgen meiden heb toch nog een test gedaan vanmorgen voordat ik naar de ha moet, maar ik heb er 2 foto's van gemaakt in het negatief met mijn mobiel (dus kwaliteit is niet erg goed ;), staan in mijn album)
    Maar willen jullie even kijken? Want naar mijn idee staat het hele lichte lichtgevende streepje te ver naar buiten...ik kan er helaas geen foto van maken in kleur...

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Sorry ik zie het niet.......:(

3. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    zie je hem wel op de foto die ik net geplaatst heb (test 2.10)??

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    neem je vage testen mee naar de ha en eis gewoon een bloedtest , anders blijf je toch gewoon zo doorgaan en dat is toch niet leuk ...

5. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sorry ik zie ook niks hoor maar zo inderdaad om een bloedtest vragen want dit schiet niet op ! Succes

6. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Sorry.. Ik zie het ook niet.

7. appelthee

appelthee Niet meer actief

hey meid,

ik zie het wel hoor .. en als ik de laptop scherm kantel zie ik het nog beter zelfs ...
    ben zo benieuwd wat de dok zegt, hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt! iedere keer die vage testen word je hol en dol van :(

8. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    nou meiden ben bij de ha geweest en die heeft gevoeld en gekeken. En mijn baarmoeder zat wel hoger dan normaal. Dus mocht gelijk bloed laten prikken en dan wordt ik rond 2, 3 uur gebeld voor de uitslag...ik liet die testen zien en hij vond ze HEEL maar dan ook HEEL licht positief...dus ben benieuwd naar de uitslag :) en meiden bedankt voor het meekijken :)
    En ik hou jullie op de hoogte!

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ooh spannend Monieqje ,hopelijk krijg je dan eindelijk duidelijkheid ..Stel dat er hcg in je bloed zit , zou ik wel gelijk een echo eisen omdat je al zolang lichte testen hebt ...............................

10. appelthee

oh manne, wat spannend echt om gek van te worden .. blijf je volgen ;)

11. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

May 19, 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Hoi hoi,

Ik heb je testen ook bekeken,en ik zeg ook positief!!!!
    Alvast een voorzichtige.....proficiat!!!!!:)

Groetjes brigitte

12. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik zie t ook hoor.. en ik vind niet dat ie te ver naar rechts zit.. hoop op een mooie uitslag vanmiddag..SUCCES

13. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik zie geen streepje, helaas... Als je echt zwanger bent, dan moet de streep wel duidelijker worden. Je HCG-waarde verdubbelt om de dag. Al je testen zijn zo licht en ze blijven ook zo, dus eerlijk gezegd denk ik niet dat je zwanger bent. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het wel zo is. Ik ben benieuwd naar de uitslag van het bloedonderzoek! Laat je even weten hoe het gegaan is? Succes!

14. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    ben niet zwanger :( bloed test was nega....

15. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Balen, zeg... Ik denk dat jij dan altijd een klein beetje HCG in je lichaam hebt, waarop een test reageert. Heeft de huisarts daar nog iets over gezegd? Nu weet je in elk geval waar je aan toe bent. Succes verder!

16. appelthee

:( oh balen meid ...

17. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    thanx meiden...dat ik iedere keer zo licht teste snapte hij ook niks van...wat een teleurstelling zeg! Maarja op naar de volgende ronde

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    balen monieqje , maar wat wel heel wat waard is dat je nu wel duidlijkheid hebt ....

19. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    dat is waar marjon en daar ben ik ook wel blij mee, want die onzekerheid is niks! Me arme ventje ook helemaal teleur gesteld die dacht ook echt dat het raak was.....maar we gaan weer vrolijk verder :D

20. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Moniqueje, niet lullig bedoeld hoor, maar zal je nu niet eens stoppen met testen? Ik heb inmiddels al zo veel topics van je langs zien komen waarin het over testen gaat...:(

Er zit niets anders op dan afwachten denk ik (scheelt ook een hoop geld :D en natuurlijk een hoop spanning/stress)

Share This Page