goedemorgen meiden heb toch nog een test gedaan vanmorgen voordat ik naar de ha moet, maar ik heb er 2 foto's van gemaakt in het negatief met mijn mobiel (dus kwaliteit is niet erg goed , staan in mijn album) Maar willen jullie even kijken? Want naar mijn idee staat het hele lichte lichtgevende streepje te ver naar buiten...ik kan er helaas geen foto van maken in kleur...
neem je vage testen mee naar de ha en eis gewoon een bloedtest , anders blijf je toch gewoon zo doorgaan en dat is toch niet leuk ...
Sorry ik zie ook niks hoor maar zo inderdaad om een bloedtest vragen want dit schiet niet op ! Succes
hey meid, ik zie het wel hoor .. en als ik de laptop scherm kantel zie ik het nog beter zelfs ... ben zo benieuwd wat de dok zegt, hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt! iedere keer die vage testen word je hol en dol van
nou meiden ben bij de ha geweest en die heeft gevoeld en gekeken. En mijn baarmoeder zat wel hoger dan normaal. Dus mocht gelijk bloed laten prikken en dan wordt ik rond 2, 3 uur gebeld voor de uitslag...ik liet die testen zien en hij vond ze HEEL maar dan ook HEEL licht positief...dus ben benieuwd naar de uitslag en meiden bedankt voor het meekijken En ik hou jullie op de hoogte!
ooh spannend Monieqje ,hopelijk krijg je dan eindelijk duidelijkheid ..Stel dat er hcg in je bloed zit , zou ik wel gelijk een echo eisen omdat je al zolang lichte testen hebt ...............................
Hoi hoi, Ik heb je testen ook bekeken,en ik zeg ook positief!!!! Alvast een voorzichtige.....proficiat!!!!! Groetjes brigitte
ik zie t ook hoor.. en ik vind niet dat ie te ver naar rechts zit.. hoop op een mooie uitslag vanmiddag..SUCCES
Ik zie geen streepje, helaas... Als je echt zwanger bent, dan moet de streep wel duidelijker worden. Je HCG-waarde verdubbelt om de dag. Al je testen zijn zo licht en ze blijven ook zo, dus eerlijk gezegd denk ik niet dat je zwanger bent. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het wel zo is. Ik ben benieuwd naar de uitslag van het bloedonderzoek! Laat je even weten hoe het gegaan is? Succes!
Balen, zeg... Ik denk dat jij dan altijd een klein beetje HCG in je lichaam hebt, waarop een test reageert. Heeft de huisarts daar nog iets over gezegd? Nu weet je in elk geval waar je aan toe bent. Succes verder!
thanx meiden...dat ik iedere keer zo licht teste snapte hij ook niks van...wat een teleurstelling zeg! Maarja op naar de volgende ronde
dat is waar marjon en daar ben ik ook wel blij mee, want die onzekerheid is niks! Me arme ventje ook helemaal teleur gesteld die dacht ook echt dat het raak was.....maar we gaan weer vrolijk verder
Moniqueje, niet lullig bedoeld hoor, maar zal je nu niet eens stoppen met testen? Ik heb inmiddels al zo veel topics van je langs zien komen waarin het over testen gaat... Er zit niets anders op dan afwachten denk ik (scheelt ook een hoop geld en natuurlijk een hoop spanning/stress)