Ik zit te denken om mijn spataderen te verwijderen, maar graag hoor ik hier eerst ervaring ermee over. Ik ben nog maar 20 en heb sinds mijn 18,5 ineens spataderen op mijn benen gekregen : ( Vind het zo erg, vooral omdat ik nog zo jong ben. En voel me er ook wel onzeker door, me man zegt wel dat het hem echt niet iets uitmaakt en dat hij me altijd mooi vind. Maar ik voel me niet fijn als ik in de spiegel naar mijn benen kijk. Het is gelukkig niet zo erg, maar je ziet het wel zitten, vooral ook omdat ik een hele lichte huidskleur heb. Dus mijn vraag is: Heeft iemand hier ervaring mee ?
heb ze paar jaar geleden eens weg laten spuiten. pijn viel wel mee. paar dagen met van die zwachtels om. heeft alleen niet veel resultaat gehad. het blijft verder tot nu toe binnen de perken dus het is mij nu wel gescheten. wie het niet zint in de zomer kijkt de andere kant maar op ( maar goed na drie zwangerschappen en twee bevallingen wordt je sowieso wel makkelijker)
Bedankt voor het reageren, jammer dat het niet veel resultaat gehad heeft. Ja je kan er zelf ook niet veel aandoen, ik vind het bij jou toch anders zo zou ik ook wel denken na een aantal zwangerschappen. Maar ik heb zelf nog geen kinderen, ik denk dat het me daarom meer doet dat ik ze heb gekregen. Anders zou het mij ook niets schelen eerlijk gezegd, je hebt er toch wat moois voor terug gekregen. Van ouder worden en kinderen krijgen wordt je echt niet mooier, maar je krijgt er wel heel wat moois voor terug.
Ik heb ze ook weg laten spuiten vorig jaar en tot nu toe zijn ze nog niet teruggekomen! Ben blij met het resultaat. Zorg er wel voor, wanneer je het laat doen, dat je dit niet rond het voorjaar/zomer doet aangezien je steunkousen om moet. Daarbij mag je, ik meen, 6 weken niet in de zon. Ik ben er heel blij mee.
ik was ook iets van 21 toen ik het heb laten doen hoor dan is het idd een heel ander verhaal. succes met je evt beslissing. ga anders eens langs een dermatoloog. hij kan je meer adviseren in de mogelijkheden
Ik heb ze 2,5 geleden laten strippen in het ziekenhuis. Veel pijn en complicaties gehad Daarna waren ze weg tot ik zwanger was! Nu zijn ze weer terug. Mochten we ooit gezegend zijn met een tweede kindje wil ik het daarna nog eens opnieuw laten verwijderen (evt. andere behandeling) Overigens ben ik ook nog jong (24). Doe je staand werk? Daar kwam het bij mij door.
kijk wel even je zorgverzekering na, mijn moeder moest een aardig bedrag zelf betalen, ze is in alkmaar geweest en moest direct afrekenen...via een apparaat werd bepaald welke noodzakelijk moest worden behandeld..