Ben nu 1 dag overtijd..heb gister getest..maar was negatief.. Ik wil zo graag vandaag weer gaan testen..hoe denken jullie erover..?
@ vraagje: Waar krijg je zo'n CB degitaal? Zegt die echt ZWANGER of NIET ZWANGER? Wat kosten die? Groetjes en suc6! Marjo
Ja daar komt idd zwager / of niet zwanger op te staan Ik heb hem gekocht bij het kruidvat 3 voor 19.95 even duur als eigen merk dus
Ik heb dus 4 dagen voor mijn NOD getest en toen kwam die hele vage streep. Over 2 dagen is mijn NOD en ik ga dan pas testen. Als ik nu al test komt er misschien weer zo'n vage streep en word ik nog onzekerder.
bah alle mensen in zware onzekerheid moeten nog 2 dagen hihihihihi ook toevallig hé? Maar ik heb een cyclus van 27 dagen aangehouden terwijl hij over het algemeen altijd 26 is dus als ik daarvan uit zou gaan mag ik morgen al testen Misschien dat ik morgen test met CB digitaal heb er toch 3 hihihihi
ik heb 28 aangehouden terwijl ik meestal een dag eerder ongiej word..dus 27 dagen..dus zou nu ong 2 dagen overtijd zijn..misschien..
Vreselijk die onzekerheid. Wordt er op het moment niet goed van. Morgenvroeg ga ik weer testen en dan maar hopen dat er een duidelijk streep staat. M'n gevoel zegt dat ik zwanger ben, maar m'n verstand zegt dan weer dat ik toch eerst een goeie pos. test in handen moet hebben en mezelf niet gek moet maken. Ik heb ook CB digitaal in huis, maar met mat care getest, die zijn dacht ik gevoeliger. Misschien morgen maar allebei proberen!