Hallo dames, Ik heb gister alsnog een zwtest gedaan, omdat ik al een paar dagen gekriebel onderin mijn buik voel. 6 maanden geleden ben ik bevallen van een zoon en ben na 2 maanden ongeveer aan de pil gegaan. Daarvoor niet onveilig gevreeƫn. Dat ik zwanger zou zijn lijkt me dus al stug. Ook zou ik dan nu al zo'n 16 weken moeten zijn, gezien ik gekriebel voel. Nou deed ik gister een zwtest van 2v5. Ik dacht geen streep te zien dus heb m weggegooid. Nu vanmorgen zie ik heel duidelijk toch een streep. Op de foto wat lastig te zien, maar heb mijn best gedaan om er een foto van te maken. Bekijk bijlage 234147 Bekijk bijlage 234148 Ik ben zeer benieuwd of jullie het streepje ook zien en weten of het een indroogstreepje kan zijn. Als ik al 16 weken zou zijn zou ik toch meer klachten moeten hebben, gezien mijn vorige zwangerschap, en een duidelijkere test moeten hebben?
Ik lijk wat te zien, maar hij is grijs en ik weet dat ik die ook had als ik hem een dag later bekeek als ik de prullenbak ging legen. Dit was gewoon een indroogstreep en als er al wat te zien is dan is hij dus zeker grijs dus een indroger, dat hebben deze testen vaak. Ik ozu me dus geen zorgen maken hoor.
Lijk wat te zien maar weet het ook niet zeker....ik heb geen ervaring met indroogstrepen, als ik niet zwanger was was ie ook echt omo wit.
het geen wat ik lijk te zien lijkt ook een dunnere streep te zijn een soort penstreep en een wit/grijs even breed gedeelte. Dit lijkt mij helaas ook een indroog lijntje. Probeer het anders over 2 dagen nog eens. Dan zou die in ieder geval mocht je wel zwanger zijn duidelijker moeten zijn.
Bedankt voor de reacties. Of de streep over 2 dagen duidelijker zou moeten zijn als je al langer zwanger bent, vraag ik me af. Want na 12 weken neemt je HCG juist af in plaats van toe. De streep is geen pennenstreep. Hij is net zo dik als de andere. Wat de kleur is, kan ik niet zeggen, ik zie geen kleur. Niet rose/paars maar grijs kan ik het ook niet noemen. Ik ga er maar vanuit dat het een indrooglijntje is, gezien hij er gister nog niet stond..
Naar mijn mening is dit gewoon een indroog streepje. Stel dat hij zou reageren op hcg dan zou dat binnen de tijd moeten gebeuren. Zeker als je als zo lang zwanger zou zijn. hCG waarde in weken vanaf bevruchting* : 3 na bevruchting: 5 - 50 mIU/ml 4 na bevruchting: 5 - 426 mIU/ml 5 na bevruchting: 18 - 7,340 mIU/ml 6 na bevruchting: 1,080 - 56,500 mIU/ml 7 - 8 na bevruchting: 7, 650 - 229,000 mIU/ml 9 - 12 na bevruchting: 25,700 - 288,000 mIU/ml 13 - 16 na bevruchting: 13,300 - 254,000 mIU/ml 17 - 24 na bevruchting: 4,060 - 165,400 mIU/ml 25 - 40 na bevruchting: 3,640 - 117,000 mIU/ml Niet-zwangere vrouwen: <5.0 mIU/ml Vrouwen in de overgang: <9.5 mIU/ml
Ahh kijk hier kan ik iets mee..!!! Super bedankt.. Ik denk inderdaad dat het dan negatief is. Want dat HCG blijft zeker de hele zwangerschap wel aanwezig en zou dus op zeker een goede positieve test moeten geven. Ik ga nu niet meer twijfelen en gooi de test nu ook gewoon weg.. hihihi Iedereen bedankt voor de reacties!!!
Als je het niet vertrouwd dan vraag je huisarts om een bloedtest (je voelt ook het gekriebel in je buik)! Als je langer zwanger bent, kunnen de testen het vele HCG niet aan.. op mijn test van 7 weken zwangerschap was de lijn zelfs maar heel licht, terwijl ik in week 5 knallers had ik kan me voorstellen dat als het hcg nog hoger is, je bijna tot niets meer op een gewone test zult zien
Kun je sowieso niet heel pril zwanger zijn? Ik zie overigens niets hoor, maar stel dat hij wel iets gemeten heeft? Dat gekriebel is misschien anders bij een volgend kindje?
Nog iets raars, ik ben zojuist ongesteld geworden. Terwijl ik mijn pilstrip nog een week moet.. Nou, 1 ding is zeker, ik ben niet zwanger.. Anders zou het wel heel raar zijn. Iedereen bedankt voor de reacties, ik ben gerustgesteld..