Hoi! Ondanks dat ik weet dat ik alleen maar kan afwachten...Toch maar even een topic.. Ben benieuwd naar ervaringen en hoe jullie hierover denken. Om een lang verhaal kort te houden. Ik zit het wachtbankje van de 4e IUI poging. Heb op cyclusdag 12 Pregnyl 5000 gekregen (voor degenen die dit niet kennen, dat is een injectie met hcg-hormoon om de eisprong op te wekken) Pregnyl kan volgens de bijsluiter tot 10 dagen na injectie een vals-positieve test-uitslag geven. Nu wilde ik 10 dagen na de Pregnyl even testen of het al uit m'n lichaam was. (de voorgaande keren was dit op 10 dagen na Pregnyl het geval). Dus ik deed op 10 dpo een testje, licht positief. Echter kwam ik er daarna achter dat 10 dpo, 12 dagen na Pregnyl is. (en dus niet 10 dagen, oops ) Vandaag ben ik dus 11 dpo, en 13 dagen na Pregnyl. Wederom testje gedaan. Zie foto's... Vanmorgen toen ik ging plassen vond ik wat bruinverlies.. Mijn nod is pas dinsdag/woensdag a.s. Wanneer was bij jullie Pregnyl 5000 uit jullie lichaam ? En wat vinden jullie ? Is m'n testje lichter of donkerder of hetzelfde als die van gisteren ? T verhaal is natuurlijk weer langer geworden dan ik wilde Ben benieuwd! Voel me onzeker op het moment.
Rosa5, dit zijn dipsticks van Zwanger & Kids. Heb zojuist ook een Kv2v5 testje gedaan, maar heb dan geen vergelijkingsmateriaal, want dat was de eerste van nu Zal hem sowieso even posten zometeen. Bij deze.
Bij mij was de Pregnyl er na een week wel uit (5000eh). Lijkt me sterk dat dit nog van de Pregnyl is . Wanneer is je NOD?? Ohja di of woe...... Vanaf nu moeten je testjes donkerder worden. Dus de test van morgen of overmorgen wordt echt interessant .
@Scarbee. Heb je nog meer 2 voor 5 vd kruidvat liggen? Doe je na 2 dagen (rond het zelfde tijdstip) nog een keer de test is ie donkerder ben je zwanger anders bouwt het hcg zich niet op. Spannend!
ik vind hem er echt veelbelovend uit zien.. Bij mij was de pregnyl 12 dagen na injectie uit me lichaam had een spierwitte test, en 2 dagen later een lichte test, eigenlijk vergelijkbaar met die van jou.. maarja dat bruinverlies dat schrikt altijd een beetje af vind ik...MAAR dat kan innesteling zijn!
Ooh dat ziet er toch wel hoopvol uit vind ik hoor! Hoop het echt zo voor je! En ook dat het bruinverlies niets te betekenen heeft. Ik ga het volgen de komende dagen hoor meid! En ik duim voor je.
Zonnestraal77, leuk bericht (geeft goede hoop) Dank ! De vorige keren was Pregnyl er bij 10 dagen na injectie ook wel uit bij mij (misschien wel eerder, weet ik niet) Morgen weer een testje doen..kijken of het donkerder of lichter wordt.. Jij nog gefeliciteerd, ook met de vroege echo! Top !! Lin2011, heb er inmiddels weer een paar in huis idd.. kv2v5. Ikhebjelief, inderdaad dat bruinverlies vanmorgen schrok ik wel van.. en die krampen die ik erna kreeg. Op het moment is het weer rustig en is mn afscheiding weer normaal. jeetjeB, dankje!! Jij morgen even weer een wat hogere temp maken he *duimt*.. Mieks, December ,Nanette77,en Rosa bedankt voor jullie woorden ook!
Nou als je bruinverlies weg is dan vind ik het echt veelbelovend, ooo spannend joh! ik ga je in de gaten houden en duim voor je!! Ik heb bij mijn zwangerschap met 5 weken bruinverlies gehad en was innesteling..!! dus het kan echt!
5 weken ?! Ik zou helemaal gek worden van de spanning.. pff!! Maar wel een teken dat het goed kan idd !! Super joh! Bruinverlies is nog steeds weg.. en m'n temp is nog hoog ook. Oww wat spannend dit..!
En natuurlijk m'n testje van gisteren, en die van zojuist... 12 dpo, 14 dagen na Pregnyl 5000. Wat denken jullie ?!
Oh oh Ik kan het niet geloven ! Ben nog steeds aan het stuiteren hier Bedankt meiden voor het meekijken !!