Ik snap er niks meer van? Gister ochtend getest en licht streepje. Gister avond bijna knal maar niet positief. Vanmorgen dacht ik Owh dan zal hij wel knallen maar nee.. dus vanmiddag rond half 12 nog een keer getest. Om 17:00 buikpijn dus dacht test ff en weer bijna positief. En nu is hij weer lichter . Had verwacht dat hij nu wel zal knallen. Vandaag cd14. Zondag veel vruchtbaarslijm. Puistjes en verhoogd libido. Merk me ei ook altijd goed aan de hand van buikpijn. Slijm is sinds 2 dagen niet meer rekbaar. Maar nog wel nattig.
Die van dinsdag 21:30 lijkt positief maar is lastig te zien. De testen van de action drogen een beetje rottig op. Heb je ook een foto van die test net nadat je hem hebt gedaan?
Ik zou ook gokken op dinsdagavond maar net wat @Envy91 zegt drogen de action testen niet fijn op. Je kan beter foto's vergelijken van de testen als ze net gedaan zijn.
Dit was mijn positieve action test, bij mij worden die ook niet echt knal knal, denk dat die van dinsdag avond wel als positief gerekend mag worden
Als ik dit zo zie zou ik zeggen dinsdagavond positief en dus gistere ei... Maar zou wel even doortesten voor de zekerheid.
Heb door getest streepje is nu heel licht. Slijm ook allemaal weg. Vermoed dat hij dus geweest is me piek. Gister of vandaag dan ei. Hebben het gezellig gehad. En voor de zekerheid vanavond nog even een keertje. Dan maar op het bankje gaan zitten.