Hoi hoi Hier even mijn verhaal. Ben in juni 2006 gestopt met de pil. Het heeft toen 11 maanden geduurd voordat mijn menstruatie opgang kwam. Daarna 2 maanden ongesteld toen weer 4 maanden niet etc. Vanaf oktober 2007 weer wel iedere maand ongesteld geworden. 31 December was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ben daarna met ovaluatietests aan de slag gegaan en 15 Januari (dinsdag) was deze positief. De dagen daarvoor en de dag zelf natuurlijk flink geklust . De dag erna was ik direct misselijk en had een opgeblazen gevoel. De dag daarna hield dit ook aan. Vrijdag voelde ik me weer vrij normaal. Echter Zaterdag weer hetzelfde bij vlagen goed misselijk, krampjes in buik, jeuk aan de borsten, moe moe en nog eens moe. Dit blijft nu zo aan houden. Zou ik zwanger kunnen zijn of praat ik me hetzelf gewoon aan. Jeetje wat duurt dat wachten toch lang groetjes Lenah
Ik heb het zelf ook gehad Maar goed, zou toch een testje doen, dan weet je het helemaal zeker meid! Suc6
Hoi lenah, Ik zit je verhaal te lezen en ik heb zo ongeveer hetzelfde. Ben ook in 2006 gestopt met de pil en ongesteldheid kwam na een paar maanden pas weer omgang. De maanden erna bleef het zeer onregelmatig en het afgelopen jaar zit ik op een regelmatige cyclus van 32/33 dagen. Ik had op 1 januari de eerste dag van mijn laatste cyclus en afgelopen donderdag en vrijdag waren de ovulatietesten positief. Afgelopen week om de dag "geoefend". ik voel me de afgelopen paar dagen ook een beetje anders als anders. Een kriebelig gevoel, maagzuur (waar ik anders nooit last van heb) en een vreemd gevoel. Nou ben ik mezelf ook hevig aan het afvragen of dit ook allemaal de eerste symptonen zijn, maar het kan ook zijn dat ik het mezelf gewoon inbeeld. Deze maand is voor ons eigenlijk echt de eerste keer dat we er bewust mee bezig zijn, dus dan ben je er denk ik ook helemaal vol van natuurlijk. Ik weet zelf waarschijnlijk pas rond 3 februari of ik zwanger ben. Nog ff wachten dus! In ieder geval succes met het wachten en succes met de test meid!
hallo meiden ik kon het weer niet laten. Toch alvast een testje gpebrobeerd (digitale van cb) Helaas negatief. Zou het nu toch nog te vroeg zijn of ben ik gewoon niet zwanger. X lenah
Ik denk dat het nog te vroeg is hoor! 7 dagen voor je NOD , is nog erg vroeg hoor! Nog even geduld hebben En op je NOD nog een testje wagen! Xx
Ja meid je bent gewoon te vroeg geweest, 7 dagen voor je NOD is gewoon nog een lange tijd, wacht gewoon af tot je NOD, ja dat duurt nog heel lang, en test dan gewoon nog een keer! Dan heb je een veel betrouwbaar antwoord op je test dan nu, nu is er waarschijnlijk nog geen of veel te weinig zwangerschapshormoon in je urine aanwezig! Zal wel voor je duimen hoor! Liefs Parels
hoi hoi Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Fijn om te weten dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten. Ik zal ook voor jullie duimen. groetjes Lenah
hier ben ik weer. Vandaag voel ik helemaal geen symptomen die zouden kunnen wijzen op een zwangeschap. De ene dag wel de andere dag niet. Ik wordt daar zo onzeker van. Hebben nog meer mensen dit of ook gehad? Liefs Lenah
Alles is mogelijk. 7 dagen voor je NOD is inderdaad nog veelte vroeg! Zou echt nog een week wachten. En over je 'kwaaltjes' is helaas ook niets zinnigs te zeggen. Ik heb het zelf ook hoor, de ene dag meer last van dingen dat andere dagen.
joehoe Na een aantal negatieve tests had ik gisteravond eindelijk een positieve test. Heb een sensitest gedaan. Het tweede lijntje was nog wel een beetje vaag, maar duidelijk een tweede lijntje. Morgen proberen we het nog opnieuw. groetjes Lenah