Hallo iedereen, Ik heb sterk het idee dat ik zwanger ben, maar eigenlijk zou dit niet mogelijk moeten zijn. Ik gebruik de Nuvaring al een anderhalf jaar (correct) en heb al eens een keer gedacht dat ik zwanger was omdat ik last had van wat kwaaltjes, maar deze verdwenen na mij stopweek. Nu, heb ik 2 weken voor mijn stopweek al last gehad van extreme vermoeidheid, en lichte buikkrampen. Ik dacht dat het met mijn aankomende menstruatie te maken had, maar na mijn stopweek (die overigens erg kort duurde? in vergelijking met andere weken) houden de klachten aan. Sterker nog, ik krijg er klachten bij. Mijn borsten zijn groter, gezwollen en gevoelig. Opgezet buikje, ik ruik van alles! En stinken dat het doet, bah! Dat heb ik nog niet eerder zo erg gehad. Ook heb ik last van maagzuur, misselijkheid af en toe maar dit valt nog wel mee. Ik weet alleen niet of het gek is om te denken dat ondanks ik ongesteld ben geworden ik misschien zwanger zou kunnen zijn? En ik vraag me ook af, of als ik nu een halve week na mijn stopweek, ik een test doe deze mij een goed resultaat gaat geven? Hopelijk herkennen mensen zich hierin en is er iemand die me kan adviseren? Liefs, Flor
wilde het ook zeggen, gewoon een testje doen, als je al zoveel last van kwaaltjes hebt moet er vast iets te zien zijn als het zo is
Heb gisteren avond een testje gedaan, één van het kruidvat, maar ik denk dat ik iets niet goed heb gedaan. Want de blauwe lijn op de test die aangeeft dat de test gelukt zou moeten zijn was niet volledig blauw? En hij gaf nu negatief. Dus ik ga vandaag nieuwe kopen en het dan eens met ochtend urine proberen. Gisteren rond 5 uur was ik ineens supermoe. Borsten waren heel (pijnlijk) gevoelig. Voornamelijk de tepels, maar volgens mij zijn ze behalve wat gezwollen niet veel anders. Ik had vanochtend een cracker gegeten en meteen een keartier later enorme maagzuur. Ik fietste naar m'n werk en ik rook van alles... Dat stonk, en kreeg dus nog meer zuur, bah! Ik hoop maar niet dat miin lichaam me nu gruwelijk voor de gek aan het houden is... Dan schaam ik me dood... Maar alle dingen die ik voel, voel ik wel degelijk. Toch ben ik wel nerveus om een test te doen...
jeetje dat klinkt inderdaad niet zoals het hoort... of juist wel. Ligt er aan, want je draagt een nuvaring niet voor niets! Test je snel en zet je t even hier neer ??? :-D
Het is niet gepland, maar zeker wel welkom! Ik zal een foto plaatsen als ik de test heb gedaan, want ik heb al wat foto's van positieve testen voorbij zien komen waarbij ik echt niks zag?! Weet iemand trouwens wanneer je het best kunt testen? Is dat 's ochtends of 's middags? En weet iemand ook of de nuvaring de uitslag kan beinvloeden?
nou dan is het des te leuker, als het welkom is. Ik ben reuze benieuwd hoor. ik ben ook geen goeie tuurder !
Ik ben aan het werk nu en dus nog niet getest, maar als ik neergezeten heb en ik sta te snel op, dan duizel ik enorm!!! Kan dat er ook bijhoren? Anders ga ik namelijk deze week naar de HA. Lijkt me niet normaal namelijk? Tenzij het een typisch kwaaltje is?
Tja zwangerschapskwaaltjes kan van alles zijn. Bij mij begon het eigenlijk allemaal pas bij 6 weken zwangerschap. Daarvoor had ik nog geen kwaaltjes dus ik zou het dan niet weten wat je zou kunnen voelen. Met ochtend urine is altijd beter om te testen, of je moet 2 uur niets drinken en niet plassen. Als je urine maar geconcentreerd is, dus hoe donkerder hoe beter Succes!
Alles kan. Ik slikte de pil altijd op tijd de avond. Zeer zeldzaam dat ik het vergat maar nam het meteen de ochtend dan nog in. Op tijd dus. En toch door de pil heen is onze eerste zoontje gekomen Welke test van kruidvat heb je gedaan omdat je zegt blauwe lijntje?
Die van 2 voor 5 euro, ik bedoelde het blauwe lijntje die aangeeft of de test goed gelukt is of niet. Die was maar voor de helft te zien? Niet gelukt dus vrees ik. Ik zag een heel licht streepje tevoorschijn komen na het testen, maar nu niets meer van te zien? Weet niet of ik het me verbeeld heb, dat kan ook natuurlijk. Ga zometeen nieuwe tests halen, ook weer van het kruidvat. Alleen nu ervoor zorgen dat ik echt dringend naar het toilet moet, haha!
Jaaaa je hebt gelijk! Ik had zo'n test van 9,95 gedaan! En dan heb je een blauw streepje en een kruisje. Nu heb ik wel die 2 voor 5 euro gehaald. Ben benieuwd! Morgenochtend eens met ochtend urine proberen.
Nou, vanochtend getest, en hartstikke negatief.... :-/ Ik wordt gek denk ik!!!!! Gevoel dat ik ongesteld moet worden blijft? Ondanks het zien van de test. Ik begrijp niks van mezelf, ben enorm emotioneel en huilde gisterenavond ook zonder reden? Groetjes van een hoopje ellede