Hey nanette, lief dat je het vraagt... Vanmorgen bij de huisarts geweest voor de uitslagen... Bij het echo onderzoek had ik al een beetje mijn bedenkingen over de radioloog en dat is eigenlijk gebleken. Op de echo was wel alles goed gelukkig. Maar over de eierstokken stond, niet gevonden! Alleen omdat hij dus ook geen ciste zag op de echo ( zonder dat hij dus mijn eierstok heeft gezien) konden er geen ciste zijn... Maar goed daar verwacht ik eigenlijk ook geen problemen mee... Daar is al vaker naar gekeken via echo door gynocoloog en verloskundige en waren altijd goed... Alleen vind het wel slordig van de radioloog... Uit het bloed was niet veel gekomen op 1 ding na, mijn leverwaardes waren te hoog. Maar niet schokkend hoog. Terwijl ik nooit alcohol drink of medicatie gebruik... Hiervoor moet ik over 2 a 3 maanden opnieuw gaan prikken voor controle.... Omdat er verder niet uitgekomen is, wilde mijn huisarts me eigenlijk naar huis sturen met kijk het eens een half jaar aan nou dat dus echt niet! Ik loop al ruim 2,5 maand met klachten en daar gaan ik geen halfjaar langer mee doorlopen... Dat begreep ze gelukkig ook wel heel goed en ben nu door verwezen naar een internist. In die ruime 2 maanden is mijn schildklier aan het schommelen geweest, mijn leverwaardes die buiten de lijnen zit ( waar mogelijk ook een deel van de klachten kunnen komen) en gewoon klachten die mijn dagelijks leven zo beheersen dat ik niet kan doen wat ik zou willen doen, lijkt me toch wel reden genoeg om verder te kijken... Nu op naar de internist en kijken hoe en wat... Morgen of overmorgen word ik gebeld voor de afspraak wanneer ik terecht kan....
Goed dat je een doorverwijzing hebt gehad! Gelukkig geen cyste oid.. Ik hoop dat de internist je goed verder kan helpen
He Fenne! Wat frustrerend! Fijn dat je meteen doorverwezen bent, hopelijk vinden ze snel iets.. Hier nog steeds niet ongi en de tuurstreepjes zijn weer weg.. Frustrerend!
Hoi Rikki, jeetje nog steeds niet ongi? Dat is wel echt heel frustrerend zeg. Ik heb wel iets van een cyclus alleen is mijn menstruatie echt heeeeel anders dan normaal wat ik gewend ben. Mijn menstruatie komt stroef op gang en duurt zo'n 30 uur, hoeveelheid is echt zeer minimaal voor een menstruatie en dan is het weer helemaal klaar. Tijdens die ander halve dag heb ik weinig klachten ( wat je dan juist wel zou verwachten) en daarna beginnen ook de klachten weer toe te nemen. 15 juni kan ik terecht bij de internist dus ben heel erg benieuwd wat hij er van kan maken.