@biancs: oohh wat zijn die symptomen die je omschrijft herkenbaar!! Wel balen dat-ie vanochtend negatief was. Maargoed je nod moet nog komen ... ben benieuwd. @lotje: jaaa wachten is vre-se-lijk! ook jouw symptomen zijn herkenbaar.
Sinds vandaag heb ik last van een heel klein puntje bloed en bruinverlies bij het afvegen. Donderdag is mijn NOD, maar mijn gevoel zegt dat ik weer ongesteld moet worden . Ik had dit namelijk bij mijn vorige menstruatie ook een paar dagen voor mijn NOD. Ik wil op dit moment keihard huilen , maar ik probeer me sterk te houden.
Ochoss, mysteriousgirl... dat zou heel jammer zijn... ja dit zijn altijd enorme teleurstellingen als ongi zich aanmeldt... Hou je sterk, over een maand weer een kans! Zie dat je al een tijdje bezig bent...heel rottig voor jullie. Succes meid! @Lotje: Wie weet hand in hand testen zaterdag, en met ons nog meer meiden heb ik al door op dit forum! Spannende boel! HOPELIJK WORDEN WE ALLEMAAL NIET ONGI!!
Vanavond had ik weer iets raars. Ik heb 2 katers.. 1 van de 2 kwam boven op mijn buik liggen boven op het deel van mijn bm en de rechter lies waar dat net de kramp was. Meneer lag heerlijk te tukken en was niet meer wakker te krijgen. normaal gesproken komt ie ff buurten en is het daarna weer klaar. Maar het maakte hem helemaal niets meer uit. hahaha Verder loop ik vandaag de marathon heen en weer naar de wc.. ben ik net geweest dan moet ik alweer. Grmpf.. zo rustig de nacht in, in de hoop beter te slapen.. in elk geval tot NA half 7 . Weltruste allemaal en dat morgen maar weer een ongi-loze dag mag worden
Hoe is het hier met de andere dames? Inmiddels ziet het hier er nog heel erg ongi-loos uit. Nog steeds het "afscheidingsgevoel" terwijl er niets is, buikkrampjes houden aan. Maar ja zolang die krampen niet doorzetten dan is het goed. Dat betekend bij mij dat anders de ongi letterlijk losbarst. Sinds gisteren ben ik laat op de middag erg moe en heb ik het koud.. En is mijn lichaamstemperatuur wat hoog (37.5) en heb dus een beetje een koortsig gevoel. De zwtesten zijn op (blijven echt omo-wit).. en wil ze eigenlijk pas morgen halen. Dan ben ik voor mijn gevoel de "kritieke"dagen voorbij. Want ja.. stel dat ik een misberekening heb gemaakt, of mijn lijf denk dat het deze keer nodig is om een cyclus van 26dagen te hebben.. dan baal ik toch wel heel erg. Vertrouw het allemaal voor geen meter
@Biancs: Heyhey! Ik ben ook al de hele dag aan het gloeien van de warmte, zelfs mijn knieën voel ik gloeien! En weer het volle opgeblazen gevoel dat ik al een paar avonden heb. Morgenochtend ga ik testen, op mijn NOD. Als jij ook gaat testen, heel veel succes en 2 dikke strepen toegewenst!! Hoe is t met mysteriousgirl ?? En Nayr ??
Hmm ik weet van vriendinnetjes dat de katten meestal eerder doorhadden dat ze zwanger waren dan zij..dus... spannend hoor!! suc6 morgen! Mijn NOD is pas de 25e... wachten..aargh!!
Hey goedemorgen meiden! Vannacht om vier uur konden mijn man en ik het niet meer afwachten, hier is het resultaat! Ik heb de midstreamtest uit het plastic omhulsel gehaald zodat ik 't beter op de foto kon zetten!
Wauuuwww wannabemum: een felicitatie is het wel waard!! Toppie! Aan deze kant nog steeds niets en inmiddels al een dikke 3 dagen overtijd en blanco testen. (heb met huismerk van de apotheek geprobeerd) Heb met manlief geredeneerd, maar het kan zijn dat ik laat / langzaam hcg aanmaak met mijn korte cylcus, dus ik heb met hem afgesproken dat als het uitblijft dat ik de komende week rond donderdag/vrijdag weer mag testen. Ik heb al een jaar een cyclus van 25/26 dagen en nu ineens blijft de ongi weg na alles wat ik de afgelopen week heb gevoeld? Wanneer de ongi krampen opzetten zet het niet door, en ook de slijmhuishouding blijft erg stabiel: droog en wit! Er moet een reden zijn waarom mijn ongi uitblijft. Ik ben echt op de dag nauwkeurig ongi en nu ineens niet? We gaan hier nog een pittige week tegemoet, maar het voelt wel goed zo na het gesprek met manlief. Deze week echt blokken voor mijn tentamen voor de 26e en dan zien we het wel verder. Ik hou jullie hier in de gaten
Jeej wannebemum! Proficiat! Hij is nog wel heel licht, dus ben benieuwd over paar dagen of ie duidelijker is! Hier ook nog steeds de vage klachten, laatste paar dagen ook erg moe, hoofdpijn, misselijk, onderbuikpijn...het houdt aan. Ben naar de HA geweest ivm met de vreemde bloeding die ik rond mijn NOD heb gehad. Volgens mijn banner tel ik die als ongi, maar geloof dr niks van. HA had ook gezegd dat het innestelingsbloeding kan zijn, maar dat ik moet afwachten. Test afgelopen woensdag was ook omowit!! Net als jou Biancs, kan het zijn dat hcg nog niet voldoende is aangemaakt! Heb ook erg korte cyclus! Dus ga volgende week weer testen. Heb de neiging om morgenvroeg al te testen, maar probeer zo lang mogelijk uit te stellen...tis zo teleurstellend als ie wit is. ..
Hoi wannabemum, Hier nog steeds elke dag heel licht bloedverlies, maar ga ervanuit dat dit gewoon mijn menstruatie is. Ik ben gebeld door de fertiliteitsarts voor een HSG over 1,5 week . Voor mij dus afwachten. Hoe is 't met jou? Lichte streep bij het testen? Hopen dat 't positief is. Good luck!
Gefeliciteerd Wannabemum! ik kan me voorstellen dat jullie het niet meer konden houden hoor ) Ooooh ik wil ook!!