effe een vraag ik ben nu net 2 dagen van mijn ongi af.maar kan het dan toch nog zijn dat je zwanger kunt zijn?want ik heb daar wel eens vaker van gehoord dat vrouwen gewoon ongi werden en na een maand er toch achter komen dat ze zwanger zijn?zoals bij een vriendin van mij. want ik zit toch met bepaalde symtomen,zoals onwijs moe zijn, overdag misselijk op en aan,heel vaak moeten plassen, ronde en gevoelige borsten.ik heb nog geen testje gedaan.of ben ik nog gewoon aan het ontpillen?ik heb mijn strip afgemaakt en de laatste was op 7-sept en ik ben 12-sept ongi geworden dus net na mijn laatste pil.en mijn eerste natuurlijke ongi was op 9-okt.dus wat denken of vinden jullie? groetjes fempje
Sorry meis, maar ik denk helaas voor je dat je inderdaad gewoon aan het ontpillen bent, wat jij beschrijft heb ik iig ook precies zo gehad na m'n eerste echte ongi. Ik hoop voor je dat het anders is, maar ben bang van niet....
Het is wel netjes dat je ongi weer een beetje bijtijds op gang komt. Er zijn hier heel veel meiden die echt lang moeten wachten tot hun eerste "natuurlijke ongi"! Ik denk idd ook dat je aan het ontpillen bent! Ik snap je verhaal zeker wel, maar je bent gewoon ongi geworden? Of was ie anders dan met de pil? (b.v. korter, minder hevig, ga zo maar door?) De misselijkheid heb ik zelf ook gehad, dacht vorige maand ook serieus dat ik al zwanger was, terwijl ik ongi was geweest. Maar de symptomen die ik toen had waren echt heel anders dan ik nu heb. Ik dacht toen dat mn (.)(.) zeer deden, nou vergeleken met nu was dat echt niks! Ik ben zelf in augustus gestopt en de ongi gehad van de pil op 8 augustus (4 á 5 dgn). Toen kreeg ik 6 september mn "natuurlijke ongi" (4 dgn) en dat was ook meteen de laatste. Al die gevoelens waar je nu op gaat letten zijn zo ontzettend verleidelijk. Bij elk krampje, steekje, enz. denk je zou het? Het kan heel snel gaan, maar het kan ook een lange tijd duren voor je zwanger raakt. Ik ben een echte geluksvogel en hebt echt een groot respect voor alle vrouwen hier die al zo lang bezig zijn! Ik gun iedereen een wonder in hun leven en hoop ook echt dat de droom van een kleintje gaat uitkomen! Fempje: Het is niet onmogelijk dat je nu zwanger bent, maar waarschijnlijk is het gewoon ontpillen. Ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar je kan dit eigenlijk als je eerste ronde zien. Je bent nu zelf ongi geworden, LET'S PARTY! Ik hoop dat mn verhaal nog een beetje te volgen is! Ik wens jou en alle anderen heel veel suc-6 met zwanger worden, dat jullie allemaal maar net zo gelukkig worden als ik nu ben! Liefs en een knuffel, Duveldraakje
aaaaaaaa dank je wel voor het leuke verhaaltje duveldraakje ik denk nu ook wel ja dat het gewoon ontpillen is hihihi.gewoon weer even realistish na gaan denken en dan komen we er wel weer. groetjes fempje