Ik ben in januauri gestopt met de pil. Daarna na gewoon ongesteld geworden zoals je wordt na de pil in je stopweek. Daarna na 35 dagen weer mijn menstruatie gehad, toen na 26 dagen en daarna na 33 dagen. Ik heb bloedingen tijdens mijn ovulatie wat ovulatiebloedingen zouden kunnen zijn. Nu heb ik sinds deze maand vage klachten die ik nog niet eerder heb gehad. Heb na mijn eisprong last gehad van ongipijnen onder in de buik. Mijn temp is ook gesteken met 0,3 graden. De dag van de innesteling (volgens de berekeningen) heb 2 druppeltjes bloed kunnen weg vegen na het plassen. De dag erna was mijn temp weer normaal, onder de 36,5, maar wel erg misselijk in de ochtend en laat in de avond en heel erg moe. De pijn in de buik is er nog steeds alleen kruipt beetje bij beetje naar boven, zoals rond de bekken en mijn zij. Mijn darmen zijn van streek, ze rommelen constant en heb last van constipatie, ik moet 2 tot 3x naar de wc. Wat meer is dan normaal. Mijn borsten voelen wat beurs aan als je eraan zit. En mijn temp stijgt elke dag weer o,1 graden. Zou het zover kunnen zijn? Voel me verder niet anders dan anders. Of komt het ontpillen nu pas? Wie herkent deze klachten?
sorry, ik heb echt geen idee. je kan hier echt alle kanten mee op. hopelijk is het raak! ik zou (als je het vol kan houden) wachten tot dag 35 omdat dit je langste cyclus tot nu toe is en dan testen. je hebt trouwens nu ook testen van matcare die je enkele dagen voor je nod kunt gebruiken en die heeeeel gevoelig zijn.. voor als je echt niet kunt wachten! heel veel sterkte!
Het kan alle kanten op, ik zit in ronde 13 en heb iedere maand andere klachten en denk ook altijd Zou het? Maar tot nu toe nog steeds niet raak.