ovulatie test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jilliebee, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jilliebee

Jilliebee Lid

18 jan 2007
    36
    0
    0
    dierenverzorgster
    Venray
    Ik ben in januari gestopt met de pil. Heb nu voor het eerst een ovulatie test gedaan die kon ik vanaf 13 mei gebruiken. Dinsdag had ik een licht streepje en woensdag ook maar nu heb ik een test gedaan en nu is het streepje zowat niet meer te zien. Wat betekent dit nu heb ik nu wel of geen eisprong gehad want dan zou het streepje toch veel duidelijker moeten zijn dan de controle streep. Wie heeft dit ook meegemaakt en wat is eruit gekomen? Moet ik me morgen weer daarvoor testen?

2. Janneke123

Janneke123 Actief lid

10 apr 2007
    148
    0
    0
    Op je ovulatietest moet het streepje minimaal even donker zijn als de controlestreep. Voor een goede test moet je wel even (enkel uren) je urine ophouden. Als het te waterig is, kan de test een onjuiste uitslag geven.
    Bij mij is het zo dat als ik een licht streepje heb, mijn eisprong binnen drie dagen wel komt. Misschien is dat per persoon verschillend, dat weet ik niet, maar het kan zijn dat je eisprong nu geweest is. Als ik jou was zou ik gewoon voor de zekerheid nog regelmatig klussen, dan kan je het niet gemist hebben ;).

3. Jilliebee

Jilliebee Lid

18 jan 2007
    36
    0
    0
    dierenverzorgster
    Venray
    Dank je voor je reactie. Ik heb bij elke keer zeker 4 uur niet gedronken of geplast dus dan zou het toch goed moeten zijn. We hebben nog elke dag geklust :) dus dat zit ook wel goed.

4. Janneke123

Janneke123 Actief lid

10 apr 2007
    148
    0
    0
    Nou, dan zit je qua inspanning in elk geval goed ;).

Deel Deze Pagina