Vruchtbaar?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Virginie83, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey Meiden,

Effe een vraagje uit nieuwsgierigheid:

Mijn menstruatie is begonnen op 3 oktober en is nu nog niet gedaan. :cry:

Volgens de calculator was ik gisteren en vandaag vruchtbaar. Kan je zwanger geraken als je je menstruatie nog hebt?

Is misschien een enorm domme vraag en ik heb ook nog geen plannen hoor, heb mijn handen vol met Keldje, maar is gewoon uit nieuwsgierigheid. Zo weet ik ook meer over mijn vorige zwangerschap..

Dus, stel dat ik vanavond sex heb, kan ik dan zwanger raken?

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Als je dan eerst je man naar de drogist stuurt voor een pakkie rubbertjes...dan niet!

3. SymphonyX

SymphonyX Lid

30 sep 2007
    29
    0
    0
    Duurt wel erg lang vind je zelf ook niet? ik zou denk ik eerst eens aan een bezoekje aan de huisarts denken, daarna pas aan sex.

4. Sanny

Sanny Niet meer actief

Denk niet dat je naar de huisarts moet hoor omdat je nog steeds ongesteld bent. Neem aan(aan je banner) te zien, dat dit je eerste menstruatie is na de bevalling? Dus die calculator heb je niks aan, neem aan dat je je oude cyclus hebt gebruikt om t te berekenen. Zorg eerst maar dat je een paar keer normaal ongesteld ben geworden en dan weet je je cyclus en dan kan je pas gaan berekenen via die calculator.

5. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Ik zou het idd ook gewoon veilig doen, want je bloeding duurt wel erg lang wellicht is er gewoon ook weer een ei in zicht.

6. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Neen, ben al een keer ongesteld geweest, een paar dagen.

Naar de huisarts voor ik aan seks denk? :-k Mmmm, daar is het al veel te laat voor en wanneer we het doen, gebeurt het wel veilig hoor.

Weet wel dat 2 weken lang is, veel te lang naar mijn zin, maar toen ik gestopt was met de pil trok mijn cyclus op niks meer en had ik soms 2 dagen bloeding, soms 2 weken.

Daarom dat ik dat graag weet, de laatste keer dat ik ongesteld ben geweest (voor zwangerschap dus), duurde mijn menstruatie ook zo lang, niet hevig, maar toch.

Daarom: kan ik nu zwanger raken, ook al is er nog bloeding? Ja, veronderstel ik..

7. Sanny

Sanny Niet meer actief

Als je zo'n rare cyclus hebt is daar weinig over te zeggen. En als je nu niet zwanger wilt worden, zou ik toch maar Ninetje's advies opvolgen ;)

Deel Deze Pagina