Zwanger??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sterkekinderwen, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterkekinderwen

sterkekinderwen Niet meer actief

Hallo dames

Ik hoop dat jullie me een beetje raad kunnen geven.
    Ik heb een regelmatige cyclus en ben iedere maand stipt op tijd
    met mijn periode's.
    Echter nu had ik 10 april mijn eisprong, dus hebben we flink geklust :D
    Op woensdag ( 13 april) kreeg ik savonds ineens buikpijn, en die pijn
    kwam met vlagen en heeft gemiddeld 3 dagen geduurd.
    Nu had ik 25 april mijn menstruatie weer moeten krijgen, maar tot
    op heden nog niets gehad. Echter heb ik wel anderhalve dag (26 en 27 april )licht roze vloeiing gehad tijdens het afvegen na het plassen (sorry voor de details)
    Gisterochtend heb ik een zwangerschaps test van kruidvat gedaan (2 voor 5 euro) maar die gaf negatief aan. Vanochtend heb ik weer een test gedaan en heel even dachten we te zien dat er een licht roze streep te zien was. Echter een paar minuten later was er niets meer te zien. Vanmiddag heb ik een test van de Testpoint gedaan en die is negatief. Ik ben wel al ruim 5 dagen kotsmisselijk met vlagen, en dan voornamelijk in de ochtend. Soms is de misselijkheid zo erg dat ik echt moet braken. Voor de rest heb ik nergens geen last van, geen pijnlijke borsten :(
    Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben, ondanks de negatieve zwangerschapstesten?? Ik ben immers al 3 dagen overtijd, terwijl ik normaal stipt op tijd ben met mijn periode's

liefs Sterkekinderwens

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Het zou kunnen. Probeer het na het weekend weer als je nog niet ongesteld bent geworden.

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Dat zou zeker kunnen. Er zijn ook genoeg vrouwen die pas heel laat positief testen. Inderdaad over 2 dagen nog een keer testen en dan elke 2 dagen weer zolang je niet ongesteld bent geworden. Succes meid! :)

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik hoop het voor je meid! Klinkt in ieder geval wel qua klachten alsof je zwanger bent. Over een aantal dagen nog eens testen. Je hoort hier genoeg verhalen van meiden die pas een week overtijd, of nog later positief testen. Dus nog even volhouden!

5. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Ik heb het precies hetzelfde, ik heb alleen geen roze/bruine afscheiding gehad.
    Ik wacht tot maandag, want bij mij kan het best door het ontpillen komen. Ondanks vele kwaaltjes!

6. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Ik hoop dat je na het weekend een positieve test hebt! Spannend. Heb je alweer getest?

Deel Deze Pagina