Hou zouden jullie je vriend / man vertellen als jullie zwanger blijken te zijn? Zouden jullie alleen of samen testen? Als jullie alleen zouden testen zou je hem bellen, gewoon vertellen of kado ofzo kopen?
mijn man wil er persee bij zijn. Nouja aanwezig zijn in huis niet met zijn neus op mij, hihi je snapt hem wel. Hij zou zich flink gepasseerd voelen als het raak is en hij is niet thuis en dat weet ik. Heb stiekem al eens een testje gedaan maar dit eerlijk opgebiegd. Nou...zijn kop stond echt op teleustellend.
Hihi hier precies andersom! Mijn vriend zou graag verrast willen worden met een leuk kadotje ofzo! Ik vroeg hem, en wat nou als ik op een zondag positief test? Zegt hij dan hou je het maar een dagje voor je en verras je mij op maandag Haha stond echt perplex!
Ik heb getest en hij was toen nog thuis.. Ik dacht ziek te zijn .. tot dat ik door had dat ik een week overtijd was ... Toch maar een test gedaan we dachten alle 2 van zal wel niet.. Aangezien het niet gepland was... hihi nou er kwamen wel heeeeeeeeel snel 2 streepjes.. ... Heb de dag erna een speentje gekocht voor mijn vriend met: papa is the best!
Hij wil wel weten als ik ga testen. Meestal spreken we ook van te voren af wanneer ik op zn vroegst mag gaan testen (vanaf een paar dagen over tijd). Om teleurstellingen te voorkomen. Tijd geleden was hij zo ongedurig dat hij vanaf zijn werk belde of ik al getest had en of ik anders wel even heel snel naar de drogist wou gaan.
Ik was al zolang overtijd en had al zovaak getest altijd negatief, toen moest ik na de dokter maar had me verslapen dus ik snel snel na me werk was gelukkig nog niemand had nog 1 test en ik had door de schrik nog niet geplast snel die test er tegen aan gegooid en er stond zwanger. Toen belde ik mijn man want kon niet langer wachten en later thuis had ik een kaartje gezet met een lieve tekst
Als ik ga testen, zal man lief nog op bed liggen. Maar zodra die positief is zal ik hem wakker maken. De tranen en de uitdrukking op mijn gezicht zal al voldoende zijn denk ik. Zat eerst te denken aan leuke teksten, maar ik weet nu al dat ik vol zal schieten. En moch het negatief zijn dan zeg ik dat wel al hij uit zich zelf wakker is geworden.
Ik heb al 2 maanden een heel mooi gedichtje in word klaarstaan... als het zover is koop ik een mooie kaart en schrijf ik dat erop.
Ik heb het volgens mij zelfs van deze site afgehaald ooit.... het was oorspronkelijk om te laten weten dat er een kleinkindje op komst is, maar met een aantal aanpassingen is het heel erg lief geworden voor een aanstaande vader.
ik heb het net aan mn ventje gevraagd en het maakt hem niet zoveel uit of hij dan thuis is als ik het maar gelijk vertel als het zo is
ik heb een schattig rompertje maatje 50-56 liggen, vd Prenatal, met tekst: mijn papa is de allerliefste! denk dat ik die dan leuk inpak ofzo. komt vast goed.
Mijn vriend was er niet bij...Voelde me opeens zo raar, paar dagen overtijd en ik dacht het moet gewoon nu... Heb de test ingepakt en gegeven toen hij thuiskwam... Ziet ie het doosje...huh...wat moet ik hiermee doen zegt ie...dus ik zeg kijk er maar eens in dan... Toen kwam er een brede glimlach en kwam ie naar me toe...gefeliciteerd schat!
Als mijn vriend thuis is dan wil ik graag dat hij wel in huis is als we samen zitten te wachten op het resultaat. Als hij er niet is dan wil ik het met een kadootje doen en de test erbij zodat hij echt wel verrast word. Mocht hij in Afganistan zijn dan zal het via msn worden helaas.
he meiden wat leuk dat jullie dit onderwerp hebben geopend ik had het er namelijk eergister nog met manlief over gehad maar echt duidelijk antwoord heb ik nog niet het maakt hem volgens mij niet zoveel uit hij wil er opzich wel bij zijn maar als ik hem zou verrassen zou hij het ook leuk vinden en ik vertelde hem dat er meisie was (had ik hier gelezen) die haar man/vriend smorgens vroeg na toilet bezoek wakker maakte met schat goeie morgen je word papa ! nou dat vond hij ook wel een leuke manier maar ik ben er dus nog niet overuit! xxx
Mijn man hoeft er niet per se bij te zijn als ik test. Ik ben 1x zwanger geweest (helaas MK) en toen heb ik gewoon het staafje laten zien Lekker nuchter!
Ik heb alleen getest. Het was net rond sinterklaas dus ik wilde 'm graag verrassen. Verder hebben wij het er nooit over gehad of we samen zouden testen of niet?! Ik vind zo'n verrassing wel het leukst maar kan me ook voorstellen dat je graag samen test! Helemaal als je al een tijdje bezig bent met proberen zwanger te raken.