Hallo dames Ik heb graag advies van jullie. ik ben vandaag 8 dagen overtijd. ik had vrijdag een test gedaan en vanochtend (vannacht toen k eruit moest om te plassen weer) maar ik weet alleen niet wat ik met beide testen aan moet het zijn dipsticks testen van 123thuistest.nl ik heb ze volgens mij goed uitgevoerd en lees ze na de aangegeven tijd en binnen de tijd af. er komt eerst een 2e streepje op en net na de aflees tijd verdwijnt deze weer. ( ik heb helaas geen foto) dit was vrijdag ook toen dacht ik gewoon als ik niet ongesteld wordt doe ik zaterdag of zondag nog een testje. dus vannacht gedaan en weer hetzelfde eigenlijk als vrijdag. er verschijnt een vaag 2de streepje en na de aflees tijd verdwijnt deze weer. moet ik dit zien las vals of is dit toch een positieve test.. nu voel ik mij heel onzeker ben nog steeds niet ongesteld en ook geen tekens dat dat eraan komt en dus 2x een vage test help! wie kan mij zeggen wat dit betekend? ik hoop dat jullie je advies willen geven. liefs een onzekere wensroom
Of vandaag een keertje.. Mijn temp loop ook ineens hoog op.. Pfff.. Moet nog zolang wachten tot ik mag testen..
Altijd lastig met die streepjes! Misschien kan je een clearblue doen, waar in het beeld zwanger/niet zwanger komt te staan? Dat geeft veel meer duidelijkheid dan deze test.
dank je voor je reactie beertje 22 het gekke is alleen dat binnen de afleestijd de 2e streep er vaag was ( was wel een streepje weliswaar vaag maar echt een 2de streepje) alleen na na de afleestijd ( aflezen na 5 min en binnen 10 min) en na zeg maar 12 min verdween de streep weer daarom dat ik twijfel. vrijdag was dat vanochtend dus weer. misschien dat ik idd later vandaag nog een test doe maar ja als die dan weer hetzelfde doet weet ik nog niks.
Sterre01 bedankt voor je reactie. ik heb geen clearblue liggen en nog wel een aantal van deze in huis. het gekke is dat er echt een 2de streepje stond ( weliswaar vaag maar hij stond er wel en binnen de afleestijd) aflezen na 5 min en binnen 10 min, en zeg maar na ong 12 min verdween deze 2de streep dus weer dat vind ik zo raar is dat dan positief of negatief.?
Ik zou idd ook even ergens een clearblue testje gaan kopen want die onzekerheid is ook slopend voor je!! Die geeft duidelijk aan of je wel of niet zwanger bent dan weet je teminste waar je aan toe bent!
MvanL helaas heb ik daar vandaag geen tijd voor moeten dadelijk weg.. daarom hoopte ik dat iemand hier iets over kon zeggen of dat het dan toch positief kan zijn of echt negatief is?
Dat is vervelend ja, ik kan je er helaas niks over zeggen want zit zelf pas in mn 1ste ronde en nog geen zwangerschapstest gehad maar denk dat je kansen egt 50/50 zijn
Vaag joh! Mijn buik zit ook een beetje te rommelen... Misschien kunnen andere meiden hier op het forum je ook nog antwoord geven? Sorry, maar ik ken je ook niet echt helpen..
bedankt voor jullie reacties helaas echt geen tijd om een test te halen en ik weet dat die miss duidelijker is, maar mijn vraag is wat iemand er van denkt dat er een streep verschijnt en dan weer verdwijnt na afleestijd. of dat positief of negatief kan zijn, een ander soort test bv clearblue haal ik zeker wel zodra ik kan maar vraag me meer af wat je van deze test denkt?
hij heeft er ook binnen de afleestijd gewoon gestaan, en alles wat daarna gebeurt geldt toch niet meer? of hoe moet ik dat dan zien? hij verdween pas na de tijd dat ik de test volgens de verpakking toch niet meer mocht af lezen.
Ben ik het mee eens. Vaak heeft het ook met het traag doorlopen van de urine te maken dat het lijkt alsof er een streep komt, maar dat het uiteindelijk verdwijnt als de test klaar is. Even opnieuw testen. Ben je zwanger, dan zou het streepje toch echt moeten blijven staan. Je zou ipv onzekere streepjestesten ook een CB Digitaal kunnen doen. Geen verdwijnende streepjes meer, maar in tekst te lezen of je zwanger bent of niet.
Daar heb je volgends mij wel een punt hoor. Want toen ik zwanger was, toen had ik een CB gedaan met 2-3 zwanger. En toen had m'n vriend hem perongeluk laten vallen maar toen stond het er niet meer. En toen die hem pakte de CB toen had ie nog niet gekeken.. Weet niet of je het een beetje kunt vergelijken
urine was doorgelopen ik deed de test heb m weg gelegd toen zoals er stond na 5 min gekeken er stond een controle streep en een vaag 2de streepje ben naar boven gelopen met test heb mijn man laten zien die heeft ook de 2de streep gezien maar vond m nog niet erg donker. urine was dus gewoon doorgelopen heb niet gekeken tijdens het doorlopen van de urine en ik leg de test eigenlijk op tafel ondertussen zijn de 10 waarna je niet meer mag aflezen voorbij. en zie ineens dat de streep verdwijnt.. maar dus na de afleestijd ik had vrijdag dus ook precies hetzelfde.