Vanmiddag na het werk kon ik mij niet meer inhouden. 3 dagen voor nod. Kg gehaald en gelijk gedaan. Na 2 minuten zagen mijn man en ik een streepje verschijnen. Maar licht. Toen kwam er onverwacht visite. Dus test weggelegd. Daarna zijn we gaan eten. Na het eten pak ik de test, nog een streep, maar niet heel duidelijk. Kan alle kanten,op zeg ik tegen mijn man. Alleen was de test zo heel dus besloot ik even wat water er door te doen. Na het.doorlopen is de test opeens heel duidelijk. Maar is dit nu ongeldig?
tja als je het streepje al zag verschijnen binnen de tijd is de kans groot dat ie positief is ! morgen ofzo nog een keertje testen ?
Als je voor de tijd dit streepje zag kan hij goed posi zijn. Zou wel nogmaals testen. Hoop op een dikke streep meid
He nanette!!! Nog steeds test-verslaafd???? Haha, grapje... Ik zie een streepje, dus zou zeggen: er is iets. Maar ik ken je verhaal natuurlijk dus durf je nog niet te feliciteren. Wanneer ga je wer testen??? Knuffels
Hé knuffie erg hé Ben zelf ook voorzichtig hoor. Voor het water zag je de streep, na het water zie hem van een afstand. Hij is wel echt roze. Morgen test ik nog eens denk ik
Nette, mijn duimen draaien! Enne, voor 3 dagen vóór NOD is hij best ok wat mij betreft. De andere maanden zat je op NOD volgens mij met zo'n test. Deze kijken we gewoon donkerder voor een plakbeeb!
Nou meid, ik zie zelfs de streep en dat zegt heel wat. Hij staat er gewoon, klaar! Je zit nog voor je NOD dus *whaaaaaa!* dit is hoopgevend! Spannende dagen breken er weer voor je aan. Zou het dan deze keer toch... *begint mantra te zingen* Blijven plakken, blijven plakken, blijven plakken...
pffff, Nette wat weer spannend zeg, ik zie ook 'iets' hoor, maar ja het gaat helaas bij jou om het verdere verloop hè... Ik hu je testjes in de gaten, enne zit al weer te duimen voor een plakkertje!!!
Oeh, ik zie ook wat...heel vaag maar voor 3 dagen voor NOD is dat heel netjes. Spannend Nanette! * Zingt mantra mee met Alexandra: Blijven plakken, blijven plakken, blijven plakken... *
Een streep! Mooi Nette . Dat van dat water weet ik niet, kom zo naar gauw een nieuwe van vandaag posten . En nu een plakkerd verdorie!
Ik zou zeggen dat er sowieso iets zit. Dus mocht je toch ongesteld worden, dan is dat niet echt een ongesteldheid. Maar laten we daar maar even niet vanuit gaan