Goede middag allemaal, Ik heb al eerder een onderwerp geschreven maar nu heb ik gister middag een test gedaan van de cleurbleu en ben er zeer onzeker over. Naar 1 minuut verscheen er inderdaad een dun dikkere penstreepje deze was ook later weer weg. Binnen de 10 minuten als je vaag een beetje kijkt zie je een net zo dikke streep als de - maar hij is wel heel heel vaag. Je moet m echt bij het licht houden. Zit er bij de cleurbleu (als je hem bij het licht houd) een vaag treepje al in? Ik heb namelijk hier geen verstand van. Ik had er 2 gekocht voor de zekerheid maar door deze onzekere test dacht ik vanmorgen nog eens de test te doen dan zal hij vast wel duidelijke moeten zijn met ochtend urine maar weer niet weer het zelfde dat is toch raar? Volgens mij huisarts moet ik morgen pas ongesteld worden. Ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben maar ja het lichaam houd je wel vaker voor de gek. Wat denken jullie? Groetjes
Roos2424, ik heb je topic verplaatst naar het goede forumonderdeel. Moeilijk altijd, vage testen voor je NOD! ik zou denk een paar dagen wachten en dan nog eens testen.
Hoi Roos, Waarom haal je geen kruitvat 2 voor 4.99 test, deze zijn heel erg goed, en geven meestal eerder als de CB aan. Heel duidelijk, geen indroog lijntjes, goedkoop, vroeg en betrouwbaar. En ter bevestiging kun je dan later nog een CB doen bv. digitale, duidelijker kan niet, zwanger of niet zwanger. Succes!
met tijlemans eens. de kruidvat 2 voor 5 euro zijn toptesten.. als hier een lijn op verschijnt ben je zeker zwanger het gevaar van de CB test is idd dat pennestreepjes niet gelden en de streep even breed moet zijn, ook volgens de gebruiksaanwijzing en hun internetsite; ''The appearance of the + symbol in the Result Window may vary, however, the lines that make up the + symbol and the line in the Control Window should be of a similar width. '' de kleur maakt overigens niks uit.. ook al is hij licht, dan kan hij wel positief zijn, alleen de breedte is dus erg belangrijk liefs Daantje
Ik heb die testen van kruidvat gebruikt. De 2 voor 5 euro. Werken super! Gewoon proberen...Lekker duidelijk. Die onzekerheid wordt je gek van!
hoi , Het treepje is net zo breed als de -. alleen heel erg vaag inderdaad. Als ik nu naar de test kijk is hij vage dan gisteren. dat pennentreepje verscheen heel even en was zo weer weg lees inderdaad dat dit niet telt. Maar die schaduw wie er nu in blijft zitten en is net zo breed vind ik een beedje vreemd. en de test van vandaag was onduidelijke dan gisteren. Ook raar natuurlijk vanwege mijn ochtendurine.... De testen die jij aangeeft daantje hebben wij hier niet helaas.
ik moet de test dus in het licht houden en zie ik een heel vaag streepje net zo breed. Ik kan er geen foto van maken want dan zul je echt niks zien.... Ik zal zeker morgen een andere test halen.
hoi meid, heb je een foto van de test? hebben jullie wel een trekpleister? daar hebben ze dezelfde testen van 2 voor 5 euro, zelfde fabrikant en anders de digitale clearblue met conceptieindicator, die kan je 4 dagen voor je ongesteldheid al gebruiken. maar als de streep even breed is maar licht dan heb ik goede hoop, en vooral omdat je zegt dat hij gister ook zo was.. maar HCG verdubbelt iedere 2-3 dagen, dus iedere dag testen heeft weinig zin en daarom is de test van vandaag waarschijnlijk niet duidelijker liefs daantje
oke probeer ik dat wel morgen. Wel raar hele week al het gevoel dat ik ongesteld ben als ik wakker wordt. Maarja misschien morgen... Ben ook wasschijnlijk veel te vroeg met testen. Overigens. Zal ook wel erg vreemd zijn als de test nu postief is omdat mijn vorrige zwangerschap pas naar een week positief gaf en een week later miskraam. Bedankt! Groetjes
hoi Daantje lees je berichtje nu pas. Ik weet niet hoe het hier allemaal zit met de testen maar van clearbleu hebben ze erg weinig. Dus er is wel kans dat ik zwanger ben? dacht juist dat de test duidelijke moest zijn met ochtendurine. Ik hoorde laatst ook dat de test van de kruidvat erg goed zou zijn de normaal waar je volgens mij ook 2 streepjes moest krijgen. zal ik deze eventueel over 2 dagen doen? Het is voor mij zeer lastig ik heb weinig slaap vanwege mijn nachtdiensten. En ben iemand die heel erg veel drinkt veral koffie om zo wakker te blijven Groetjes
digitale clearblue met conceptieindicator, die kan je 4 dagen voor je ongesteldheid al gebruiken : is dit de nieuwe wie je ook op televisie ziet? Heb deze namelijk wel bij de kruidvat zien liggen. Groetjes
hoi meid die test waar jij het over had van de kruidvat is de test waar ik het de hele tijd over heb, dat zijn de 2 voor 5 euro test met streepjes ( geen + test dus, want de kruidvat + test is van dezelfde fabrikant als clearblue) hoeveel dagen voor je NOD zit je? en een ongesteldheidsgevoel hoort ook bij zwanger zijn, ik heb het nu ook nog steeds en ben toch echt zwanger
ja dat is die van de reclame.. daar heb ik ook 4 dagen voor mijn ongesteldheid al positief mee getest ( zie album) en staat ook meteen hoelang je zwanger bent en geen gedoe met streepjes , erg handig en 100% zekerheid
Oke zal ik deze morgen kopen en vervolgens overmorgen gebruiken. Moet alleen 's nachts om 3 uur werken beetje lastig. maar zal optijd slapen en die dag weinig drinken. Groetjes
hoi meid, maar hoeveel dagen voor je ongesteldheid zit je dan? en 2 uur vooraf niet/weinig drinken is al goed hoor, als je maar niet superveel drinkt als je al over je ongesteldheidsdag heen bent hoef je geen ochtendurine te gebruiken
Volgens mij huisarts moet ik vandaag/morgen ongesteld worden, 9 februari ben ik voor het laatst ongesteld geworden. Door de miskraam vorrige jaar zijn mijn vriend en ik even gestopt. werd te veel voor mij. Enige symtomen wat ik eigenlijk kan bedenken is dat ik de hele week als ik wakker word of naar een zware dag menstruatie krampjes heb. en witte vloed sinds mijn ei ongeveer. die deze week anders is dan normaal beetje melkachtig (sorry)... inmiddels wordt ik wel een beetje misselijk bij het idee dat ik misschien toch zwanger ben en eet daarom vrij veel hihi
Hoi Daantje, ik heb even in je album gekeken en daar zie ik ook een vage test op zeg maar zo zit het lijntje er bij mij ook uit misschien net iets vage. Groetjes p.s ik blijft er toch mee rond dwalen in mijn hoofd.
Je moet gewoon eventjes wachten en morgen of overmorgen nog een x testen...Kan best zijn dat het dan beter gaat....