Hallo Allemaal, ik heb gisteravond een test gedaan, en was een heel vaag streepje, nadat ik er blanke nagellak over heb gedaan was deze wel goed te zien, ik heb de test uiteraard bewaard en nog steeds een tweede streepje. ik word er zo onzeker van! Wij zijn al ruim 9 jaar bezig, en vorig jaar 2 ivf behandelingen achter de rug, we hebben nu nog een icsi poging voor de boeg die ik steeds uitstel omdat het de laatste is. nu zou het toch helemaal te gek voor woorden zijn als het spontaan gebeurd? Ik durf nu niet nog een keer te testen. Zeggen wel een steepje is een streepje maar ben al zo vaak teleurgesteld.
Ik ken iemand die 8 jaar had geprobeerd,een paar iui's en ivf's verder was en ineens spontaan zwanger was.Het kan dus echt. Morgen weer even testen? Hoop en duim voor je dat je test een stuk donkerder is.
wow! Kan me voorstellen dat je overdonderd bent joh, bijna 10 jaar bezig en dan wellicht spontaan zwanger! Heb je een foto van de test/ En welk merk heb je gebruikt? Zelf vond ik die van kruidvat 2 voor 5 euro het duidelijkste. ja, en de clearblue die: zwanger, laat zien. Als ik jou was zou ik over 2 dagen nog eens testen, dan zou de test duidelijker moeten zijn. Maar als je een streep hebt, betekent dat hcg! Dus, bij deze, heel voorzichtig gefeliciteerd!!!
Dames dank je voor jullie reactie. Ja bijna 10 jaar is niet niks, maar word je steeds gemakkelijker in hoor, eerst wil je perse, dan ben je steeds boos, dan jaloezie ach heb ik allemaal gehad. laatste jaren is het iets anders geworden, maar de laatste icsi vind ik wel weer moeilijk. nou ik had laatst erge buikpijn en dag erna bloedverlies, nu ben ik zo extreem moe en trekkerig gevoel in de buik, vandaar dat ik getest heb. was een test eigen merk apotheek. Ik weet het ook niet hoor welke nu wel goed is, je hoort zo veel, word je ook moedeloos van. Clearblue digitaal geeft wle direct antwoord dat klopt, maar daar wacht ik maar even mee, ik zal morgenvroeg nog eens testen. Dan laat ik het weten.
Dit is trouwens de eerste keer dat ik weer online ben, heb in de loop van de jaren er ook veel teveel op gezeten waar je helemaal stapelgek van word, nu dus maar eens voorzichtig weer ingelogd met hopelijk eens andere berichten
Nou, dit is wel een heel positief bericht om mee terug te komen dacht ik zo! En over testen, ik denk dat de meesten het sowieso goed aangeven als je echt zwanger bent. Mijn testen begonnen heeeel vaag, bijna onzichtbaar en werden in de loop van 1 week steeds duidelijker. Vind het zo spannend voor je, ben je niet helemaal zenuwachtig?
Nou ik duim ook absoluute zeker heel hard mee.. klinkt heel positief, maar snap dat je na 10 jaar eigenlijk niet meer durft te hopen.... zou heel bijzonder zijn... kom morgen even spieken...
Wat spannend, het is jullie zo gegund. 10 jaar een kinderwens, wat zou het toch een wonder zijn als het nu raak mag zijn. Heb je geen foto van je test? Ik zal keihard voor je duimen!
@main...10 jaar is inderdaad niet niks.Wij hebben wel kinderen (grote tieners) maar zijn nu ook alweer 11 jaar bezig.Ik word wel zwanger maar raak het steeds kwijt tussen week 5 en week 14. Ben er nu klaar mee....ben inmiddels 43(sinds vorige week) en wil geen behandelingen meer. Ik mag enorm blij zijn met onze kids.Het zijn wondertjes. Mijn laatste miskraam was in februari.Het loslaten is moeilijk en doet pijn maar ik ben op. Als je een licht lijntje hebt met de apothekers test ben je zwanger. Ik hoop en zal voor je duimen dat de volgende test(morgen) duidelijker is. Hoop het zo voor je!!!
Dank je voor jullie lieve berichtjes! Ik ben heel erg nerveus, maar ook wel realistisch geworden in de loop van de jaren. Daarom sta ik niet meer direct van blijdschap te springen, ik denk dat het pas werkelijk zou zijn als er op een echo hartactiviteit is te zien, dan is het voor mij pas echt denk ik. ik heb een banner bijgevoegd en heb nog op 14 mei een beetje gevloeid na erge buikpijn, zou dit dan innesteling kunnen zijn geweest, ik heb geen flauw idee en geen ervaring! Dames, hoe kan ik de banner bijvoegen? ik weet dat niet meer, heb het al zo lang niet meer gedaan,hahaha erg hoor