Ik heb je topic een beetje gevolgd. Ik zie ook heel duidelijk een tweede streep! Dat is nou écht een wonder! Tis jullie echt gegund. Gefeliciteerd en geniet er van!
ik zie ook een streep hoor! Als je over een paar dagen een kruidvat test 2 voor 5 doet, moet je al bijna een knaltest krijgen denk ik! Alvast gefeliciteerd! en geniet er van
WAUW!!! Wat een wonder, het is jullie gegund!! Van harte en nu op naar een onvergetelijke zwangerschap! Liefs, Selma
YES! Ben net thuis en dacht gelijk, ff kijken hoe het is afgelopen! maar ik zie twee streepjes, dus ik zeg ook, gefeliciteerd!!
Wonderen bestaan meid! Ik was ook 10 jaar geleden verteld door de dokter/gyn dat ik nooit spontaan zwanger zou worden en we hebben iui, ivf en icsi gedaan zonder resultaat. na 4 jaar de moed opgegeven en verder gegaan met mijn leven. Gescheiden, voor de tweede keer getrouwd en nog geen 2 maanden na ons huwelijk HOPPA zwanger! En ben inmiddels ruim 10 weken zwanger van de tweede Ook helemaal spontaan! Succes ermee!
ik heb je topic gelezen en moet eerlijk zeggen dat ik echt nooit ergens een streep inzie. Vaak zijn het van die vage testen waarbij je het je verbeeld. MAAR deze zie IK zelfs duidelijk en ik ben er echt niet in getraind. Meis je bent gewoon zwanger Ga er van genieten want het is julllie echt gegund. Liefs
Wauw! Wat geweldig!! Wat een wonder! Ik hoop dat jullie een heelijke plakbeeb hebben en dat ie lekker nog een maand of 8 blijft zitten, groeien en zwemmen Tip voor een foto: Leg de test gewoon op tafel. Macrostand (tulpje afbeelding) aan, flits uit en dan van ongeveer 15 cm afstand een foto knippen. Zo doe ik dat altijd en mijn camera is toch ook niet de jongste meer Ben zo benieuwd naar je volgende test(foto)
ik zie ook een streep en dat op die wazige foto! Helemaal geweldig...! Ben benieuwd naar de volgende foto('s)!
Beetje late reactie, maar alsnog van harte gefeliciteerd!! Ik zie ook duidelijk een 2e streepje. Ben wel benieuwd naar de volgende test!! Maar ik zou er vooral lekker van gaan genieten!!
Hallo Allemaal, ik kon het niet laten en heb vanmiddag getest met een test van de supermarkt, en deze is negatief, nu had ik wel niet zo veel urine maar toch! potver... dat bedoel ik nu, ik ben al zo vaak teleurgesteld dat ik er niet eens meer op durf te vertouwen, de test zou ook overdag toch positief moeten zijn. ik heb een berekening gedaan en dan zou ik nu in mijn 6e week moeten zitten dus ik denk weer eens mezelf voor de gek gehouden. erg hé??????? Wat zeggen jullie ervan