Hoi, Eventjes mijn verhaal: Gisterenochtend had ik een kruidvattest gedaan, en na een paar uur ging ik hem wegsmijten, maar zag in het tl-licht van mijn badkamer een streepje (heel heel licht roze, alleen de onder- en bovenkant was ietsjes donkerder). Nu moest ik ten laatste afgelopen zondag mijn NOD krijgen. Maar ik heb op 17 mei mijn spriaaltje laten verwijderen( wel sex gehad een dag ervoor) de gyn heeft niets gevraagd erover, ze zei wel dat ik grote follikels had (is chinees voor mij, dus k weet niet of dit goed of slecht is). Maar ik lees daarna dat je geen sex mag hebben 5 dagen voor het verwijderen. Is dit dan een indrooglijntje of nog aan het ontspiralen. Ik moet wel naar de HA vanavond voor iets anders, mss moet ik een bloedtest vragen of zo. Wat denken jullie?
Wanneer is je nod? Kruidvat heeft laatste tijd vaker lichte streepjes dat vrouwen niet zwanger zijn (zie ander topic kruidvat 2 voor 5). Als een test dusdanig vaag is zou ik over een dag of 2 nog eens testen, als ie dan duidelijker is kan je er wel van uitgaan dat je zwanger bent lijkt mij, succes!
hoi, Ik moest normaal vorige vrijdag (28 mei dus) mijn NOD krijgen. Voor de zekerheid heb ik er dan nog 2 dagen meegewacht (mijn langste cyclus is 30 dagen). Dus eigenlijk zou 30 mei ten laatste moeten zijn
Betekent dit niet dat je vlak voor een eisprong zat? Zo'n follikel gaat toch groeien zodat daaruit een eitje kan springen? In theorie is een zwangerschap dan wel mogelijk denk ik.
Ik km van de HA, Ze wou mijn bloed testen op ijzertekort ed en ze ging direct een zwangerschapstest meedoen ook. Morgen 8u mag ik bellen (Overigens deze middag weer een kv testje gedaan en weer een heel heel heel superlicht streepje, maar pas na een dik halfuur)
strepen die niet binnen afleestijd verschijnen zijn onbetrouwbaar.. dus ik zou uitslag van arts even afwachten