Vage test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mamavyas, Sep 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

Kon het niet laten om later te testte. Ik heb net een test gedaan maar het is zo vaag. In het begin zag ik en me man een roze streep en na 10 min was ie verdwenen. Ben ik nu zwanger of neit. We waren echt heel blij en nu ben ik down. Wie heeft dit weleens meegemaakt? :cry:

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik zou als ik jou was een digitale test van Clearblue doen. Dan heb je een schermpje waarin "zwanger" of "niet zwanger" staat. Dan hoef je niet te twijfelen.

Succes!

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Dat is nou precies wat ik me zat te bedenken. Ik heb me gyn net gesproken, ik mag morgen me ochtend urine brengen en gaan hun de test doen. Dan weet ik het zeker.

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en en en en en en ?

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Ik ben helaas gaan menstrueren vannacht, dus was het neit meer nodig om me urine in te leveren bij de gyn. Die heb ik dus afgebeld vannochtend. Ik kon wel janken vannacht, ik had al wel vermoeden omdat ik hevige buikpijn kreeg savonds laat. Jammer :cry: .

Wij willen van de zomer op vakantie dus ga ik voorlopige stoppen met clomid. Ik ga in febr 2009 weer beginnen met clomid, mocht ik dan alsnog heel snel zwanger worden dan zit ik nog in de eerste paar mnd en is het nog wel te doen met vakantie. Mocht ik nu nog doorgaan met de clomid en ik raak zwanger dan gaat onze hele planning voor de zomer niet door.

6. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    jammer dat je ongsteld bent geworden.. ik wens je uiteraard een prachtbeebje als de tijd rijp is....

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht

Wat lief! dank je wel.

Deze topic mag op slot.

Share This Page