Hoi , Ik vroeg me af , komt het voor dat je putjes in je nagel kan krijgen? ik heb dit niet eerder gehad ,wel toen ik 1 x zwanger was had ik precies hetzelfde , en nu weer.
Ik heb er nog nooit van gehoord dat je dat van een zwangerschap kan krijgen! Maar gezien jij het al bij een zwangerschap hebt gehad is het een positief iets, toch? Ik duim voor je...
ik weet wel, uit eigen ervaring, dat mijn nagels 'vetter' worden. putjes geen last van. ik heb zelf acrylnagels en die blijven minder goed zitten lijkt het wel. heb het in mijn tweede zwangerschap ook gehad. nu heb ik het weer maar test negatief dus afwachten maar ....
Apart om te horen , ja hormone he die regelen alles, nou ik weet het niet , ik heb nu wel nagels met putjes erin wat ik normaal niet heb.dus even afwachten denk ik (zucht)
Hier een antwoord van ikke de nagelstyliste (maar ben geen dokter natuurlijk! ) - tot 5 putjes per nagel is normaal, wordt niet gezien als afwijking. -Alopecia Areata; gepaart met haaruitval, ook ruw oppervlak nagel -(hand)Eczeem - Door trauma; flink gestoten gehad. Of het van een eventuele zwangerschap zou kunnen komen? Hormonen doen veel met je lichaam, dus het zou kunnen.... kan er alleen niets over vinden in mijn boek. Ik weet wel dat de laatste weken van een zwangerschap nagels er binnen no-time afliggen door alle hormoontjes Groetjes Cynthia
Hoi , dankje voor deze uitleg! ik heb het op 2 ring vinger nagels en mischien 6/7 putjes erin.. maar ik wacht af ,1 dec zou ik ongi moeten worden dus wie weet maak ik mezelf alleen maar gek..
donderdag ga ik naar de ha en neem ik urine mee ...als ik dan weer nega test gaan ze bloedaftappen. ik zie er best tegenop omdat ik ergens bang ben voor een teleurstelling maar onzekerheid is ook niets dusss ga ik van m'n langste cyclus uit ben ik nu rond de 12 dagen overtijd ofzo misschien liggen mijn hormonen overhoop. btw moet donderdagmiddag ook naar de nagelstudio want alle tien mijn acrylnagels zijn eraf
geen streep met testen voor de uitslag van het bloedprikken moet ik maandag bellen. maar ik heb er een hard hoofd in. als daar niets uitkomt krijg ik iets om het op te wekken. alle meiden die nog moeten testen succes