Vage test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hen jel, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hen jel

hen jel Actief lid

26 feb 2009
    153
    0
    0
    Hallo dames,

Nou ik zit hier dus ook met een heeele vage zwangerschapstest. ik had die testen van matcare via internet besteld en dat zijn van die testen die 4 dagen voor je nod kunt gebruiken ik zit vandaag op 5 dagen voor mijn nod dus dacht vanmorgen even een testje wagen we zien het wel. en na 5 tot 10 minuten zie ik toch echt een heel licht streepje is dit nou een indroog streepje en of kan ik beter maandag nog even 1 doen?
    en hoe langer de tijd nu hij is nu alweer wat donkerder geworden.
    heb geprobeerd er een foto van te maken maar dan zie je het streepje niet. sorry.
    word er een beetje onzeker van.
    alvast bedankt voor jullie antwoorden.
    ik zal nu werken dus even mijn zinnen verzetten haha.

Groetjes;)

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    tja ik weet niet of het een indroger is..
    (heb je een foto??)
    Sowieso kun je het beste een nieuwe test doen over een dag (of 2).
    Als het vage streepje positief is wordt hij steeds duidelijker!
    Ik duim mee!

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ja, sowieso nog een keer testen overmorgen. (of morgen ;) )
    En of het een indrooglijntje is, ligt eraan wat de afleestijd is. Ik denk altijd, als het binnen de afleestijd is gekomen kan het onmogelijk een indrooglijntje zijn....

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik heb zelf geen indrooglijntjes.
    Of een test is witter dan wit = negatief
    Of, bij te vroeg testen, ik zie een heeeeeeeeeeeel dun schaduwlijntje = positief. Maar goed, erg blij word je daar ook niet van. Kan nog alle kanten op.

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Plaats anders even een foto, dan kunnen we beter mee kijken.

6. hen jel

hen jel Actief lid

26 feb 2009
    153
    0
    0
    Hallo meiden,

Nou ik heb vanmorgen weer een test gedaan en weer hetzelfde als gister. dus wacht nu maar even af tot mijn nod.
    hier word je ook onzeker van.
    ik heb helaas geen foto kunnen maken want daar zie je hem helemaal niet op omdat ie heeel wazig word.
    in ieder geval bedankt voor julie berichtje's.

Groetjess

7. happymama

happymama Niet meer actief

heb ik ook meid en hij word steeds duidelijker , als jij een streepje ziet dan ga er maar vanuit . er komt gewoon geen streep als je geen hcg hebt

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    en? al een tweede test gedaan?
    bij mijn zwangerschap had ik ook een heel vaag lijntje (8 dagen na NOD!) en werd ook steeds donkerder en zie banner, onze meid is nu al 5 maanden!
    succes

9. hen jel

hen jel Actief lid

26 feb 2009
    153
    0
    0
    He meid,

Bedankt voor je reactie het vreemde is dat ik pas na 5 tot 10 minuten een streepje zie en hij is heel vaag. ik zit nu 4 dagen voor mijn nod en wacht dus nu maar even rustig af anders maak ik mezelf ook gek haha. Jij in ieder geval van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en hoop dat alles goed gaat en blijft gaan. zal zeker voor je duimen en geniet ervan.

Groetjes:)

10. hen jel

hen jel Actief lid

26 feb 2009
    153
    0
    0
    Hallo,

Heb vanmorgen weer een test gedaan en die is hetzelfde als gister heeel vaag en komt pas na 5 tot 10 minuten te voorschijn. ik zit nu 4 dagen voor mijn nod dus wacht nu even rustig af.;)

Groetjes:)

11. hen jel

hen jel Actief lid

26 feb 2009
    153
    0
    0
    Hallo meiden,

Vanmorgen weer een test gedaan en dus weer hetzelfde heb nu even een foto gemaakt dus kijken jullie maar even mee.

12. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    hoi,
    ik zie wel een tweede streepje,
    dus voorzichtig gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina