hallo , willen julie mee kijken wat denken julie van me testen ??? kv heb ik gisteren gedaan eentje met ochten urine en eentje met middag vandaag van de apotheek gedaan ??? morgen moet ik las dokter komen voor een test ik ben echt gestrest der van , ik ben voor het laast onge geweest 21 januari mvg. zeynep ps. sorry voor het geel worden van het test ,
bedankt meiden maar op de boveste zag ik het ook maar toch twijfel .. maar zal ik me test met de streep meneemen naar de huisart wat denken jullie ??/ en nog een vraag als je urine donker is ben je dan wel zwanger weten julie dat ?
ik zie ook alleen een streep op de bovenste... en wat betreft je urine, die van mij rook sterker....maargoed, ik ruik nu sowieso sterker...ik duim voor je meid!
voor zover ik weer heeft de kleur van de urine er niks mee te maken. Ik zal morgen nog eens testen met de kv. ik zie wel wat op de bovenste. ook op de onderste van de apotheektest, maar ik weet dat de apotheektesten moeilijk te zien zijn. Had ik ook. daar komt een rozige streep die is moeilijk te zien vond ik
omdat me urine toch donker is dan normaal en moet sins vandaag veel naar wc bezoek maar kan ook iets anders zijn in iederegeval doe ik geen test meer morgen ochtent doe de huis arts het voor mijn ik moet me inhouden en het is moeilijk ik heb al 4 dozen van de kv gedaan en dit waren de laaste omdat ik ook op dat kv een steep zie denk ik als ik zwanger zou zijn waarom dan de andere testen niet een sreep laat zien en dit wel weet ik niet dus iik vind het echt spanned morgen ochtend en ook bang dat ik een nega test krijgt te hooren dames die zwanger zijn gefeliceteert .
Bij mij is hij donkderder na een nacht.....geconcentreerder dus. als ik vaker plas of veel drink is hij lichter! verschilt dus enorm en zegt niks.
spannend hoor maar ik zie echt een streep.ocht morgen de dipstick bij de ha nega zijn zou ik gewoon vragen om bloedtest! die is altijd zeker! succes
hallo dames julie haden gelijk bij de huisarts geweest was negatif . maar ben ook niet ongi geworden 2 maanden moet maandag naar de dokter als ik nog niet bent krijg ik een bloedtest mischien zeiden ze . nou dus wachten of me onge doorzet . ps.ik ben wel beorleek miselijk . dus wie weet ik wacht af
ik zie wel iets maar ik denk dat het of vals posi testen zijn of je bent heel even zwanger geweest maar dat het erna weer snel fout is gegaan. in aug bleef ik ook zulke testen houden en werd uit eindelijk ongesteld
Nou zeg.... ik zie de strepen nooit waar iedereen het over heeft maar ik zie ze hier op alle vier hoor! De bovenste vind ik best duidelijk, zo waren mijn testen ook de eerste keer en een heerlijk ventje van over gehouden. Heb je een regelmatige cyclus?
nee ik heb geen regelmatige menstuatie laangste was 47 en niet meer nu zit wel heel erg lang . maar volgens de dokter zijn dat testen allemaal negatif de dokter heeft me gebeld net maadag hoef ik niet lans te komen ik krijg een kuur dat de mensruatie opwekt dus die ga ik zo halen . maar ben wel bang straks ben ik wel zwanger en heb ik een kuur ik weet het niet als me menstuatie niet komt met de kuur dan ben zeker zwanger volgens de dokter we gaan het zien gr.zeynep
is dat kuur dan erg voor de baby me huisart is echt overtuig dat ik niet zwanger bent en ik weet het niet . maar heb geen testen thuis. ik wel na 3 uur naar de apotheek dus dan moet ik dan van de apotheep halen want kruitvat is niet dicht bij me huis allen de apotheek of denk je dat morgen moet beginen met de kuur dat morgen een test doet met ochten urine ?