ik heb veel te vroeg getest haha kon t niet laten . kijken jullie even mee kreeg m er alleen niet goed op
Ik zie het! Zelf had ik het zo licht drie dagen na m'n NOD... Toch maar een clearblue gedaan daarna Voorzichtig gefeli alvast!
Ik denk wat te zien, maar het lijkt of het tweede streepje smaller is dan de controlestreep. Maar de foto is zeer wazig, dus kan er ook weinig van maken. Heb je de foto binnen de tijd gemaakt? Heb je de test binnen de tijd afgelezen? Ik durf je nog niet te feliciteren, want ik moet eerlijk bekennen dat ik vaker van die hele lichte testjes van het Kruidvat heb gehad (en was helaas niet zwanger). Ik zou over een paar daagjes nog eens testen als ik jou was. Als je zwanger bent, zou het tweede lijntje dan zonder moeite te zien moeten zijn. Ik duim voor een mooie positieve test!
op je camera zit als t goed is ergens een bloempje die moet je aandrukken.. Als t goed is krijg je m dan welduidelijk ik zie op de foto namelijk nog niets
hahaha dat heb ik gedaan , maar nee test morgen nog een keer , als ie dan meer posi dan zie je t ook wel op een wazige foto hahaha kijk maar deze is uit 2009
Toch zie ik wel iets... En daar voor hoef ik mijn laptop niet op rare manieren te houden.. Ik duim voor je en zal overmorgen nog eens testen
je kan voor de foto beter je camera wat verder af houden en dan inzoomen, dan wordt ie meestal scherper. of m van iets verder weg maken en dan het stukje foto met de streepjes uitknippen, dan is het vaak ook makkelijker om scherpe streepjes te krijgen! op die tweede zie ik overigens wel iets hoor! ik hoop dat het snel duidelijker wordt!
pppfff ik ook echt , ik doe toch morgen vroeg een met ochtend urine , deze was namelijk van 11u ik heb er nog 4