Mijn lichaam houdt de spanning erin! Ik kon natuurlijk niet wachten en heb vanochtend een paar testen van verschillende merken gedaan (KV, CB) Witter dan wit. Ik had gisterochtend de laatste ultragevoelige van ZK gedaan, dus ik kan niet vergelijken. Nu even een paar dagen wachten om te kijken of er gewoon nog niet voldoende HCG is of dat de test van gisteren toch niet zo positief was als ik dacht Ik vond het ook al verrassend omdat ik drie dagen voor ovulatie voor het laatst had geklust. Kan je het volhouden om niet te testen MCR?
Spannend miepje, wanneer ga je weer testen? Ik heb nog niet getest, dus probeer het vol te houden tot morgenochtend, zodat ik dan gewoon met ochtendurine kan testen (had ik gisteren dus niet gedaan). Ik heb toevallig nog precies zo zelfde test liggen dus die gebruik ik morgen. Zou wel leuk zijn als het voor ons beide allemaal goed verloopt! Iedereen bedankt voor de reacties!
Ik zie ze bij beide en Miepje ik heb vaak getest om te kijken of de pregnyl eruit was en bij z&k bleef altijd langer een streepje zichtbaar als bij de kv. Mijn lichaam werkt dus beter samen met de z&k haha. Hopelijk bij jou ook zo. MCR je maakt het spannend meid, nu moeten we weeeeeeeeer wachten hahaha
Voor alle dames die zaten te wachten in spanning , hierbij de test van vanochtend. Ik heb ze nu allemaal op een rij gezet. Van boven naar beneden hebben we die van afgelopen zondag (die dus omo-wit was), maandag en dan vanochtend. Het streepje lijkt volgens mij wel iets donkerder te zijn. Daarbij kon ik hem al zien binnen 5 min, alhoewel mijn ochtendurine niet echt heel geconcentreerd was. Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Misschien doe ik ergens nog wel een testje van de kruidvat, gewoon om te kijken wat dat doet. edit --> ik zie dat het plaatje gedraaid is dus het is van links naar rechts
Oe gefeliciteerd MCR, wat gaaf!! Hopen dat ie lekker op blijft lopen (dat willen we natuurlijk allemaal wel zien!!). Hier begint het pessimisme enigszins door te breken (maar nog steeds 10 of 11 DPO, dus vroeg). De reguliere testjes van KV en Action blijven witter dan wit. Ik heb de die van zw&kids niet meer, dus ik kan geen streepjes vergelijken. Ik heb gisteren wel de hele dag vervelende, kramp/steekachtige pijn aan de linkerkant van mijn buik gehad, in het midden. Het voelde anders dan darmen of menstruatiekramp en werd steeds pijnlijker. Ik heb gisteravond zelfs de huisartsenpost gebeld. Nu lijkt het, na ongeveer 6 paracetamolletjes in een uurtje of 10 iets beter te gaan. Gemeen lichaam als ik nu niet zwanger ben
Miepje, dus als ik het goed begrepen heb, heb je vanochtend ook nog getest. Jammer dat je inderdaad geen zwanger en kids testen meer hebt. En heftig zeg dat je zo een pijn hebt dat je de huisartsenpost hebt moeten bellen. Wat een onzekerheid. Ik zal later ff een kruidvattestje doen, misschien dat die bij mij ook wel omo wit blijft nog. Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties. Ik kan het nog niet echt geloven. Ik probeer er ook wel rustig onder te blijven, aangezien ik okt 2013 een miskraam heb gehad. Maar goed, ik blijf wel positief. zolang het goed zit, zit het goed. Miepje, houd je ons op de hoogte?
Hey miepje even een kv gedaan, die 2v5 die je vanaf je nod kan gebruiken. Hij is wel lichter dan die van zwanger en kids, maar ik zou ook pas vrijdag of zaterdag mijn nod hebben.
Jaja, een duidelijk streep, mooi zeg!! Jij mag alvast een klein feestje gaan vieren hoor. Bij doet het witte nog pijn aan de ogen.