Tja, lastig. Maandagochtend een licht positieve vroege test in handen, dinsdag en woensdag vervelende krampen in linkerzij. Gisteravond bruinverlies, vandaag echt ongesteld. Mijn lichaam houdt de gemoederen goed bezig
Hey miepje wat vervelend zeg. Maar dan ben je wel eerder ongesteld geworden dan dat je had gedacht? Jammer. ik had het je heel erg gegund. Wij allemaal denk ik. sterkte.
Ja babyangel, ik heb de topic (MCR) gestart en heb meerdere testen erop geplaatst die allemaal positief waren. Miepje had toevallige op dezelfde dag dezelfde test gedaan als ik, maar is dus vandaag helaas ongesteld geworden.
Klopt inderdaad! MCR had de mooie testen in handen! Ik verwachtte m'n NOD zaterdag, maximaal zondag pas. Dus was best verrast. Lichaam blijft me verrassen zonder pil MCR, lopen je testen al mooi op?
Hey miep en alle andere dames. Ik heb sinds de laatste keer nog 1 kv test gedaan en die was donkerder dan de vorige. Vanochtend toevallig een cb met wekenindicatie gedaan en deze gaf 2-3 weken zwanger aan. Dus hier gaat het goed!