Ff voor de duidelijkheid ben aan de pil maar ben dag 6 mn pil vergeten dag 7 gemeenschap gehad en dag 15 1x bruinverlies nu dag 16 nog 1 x Zeurende pijn in mn buik en rug en wat misselijk . Ik vraag me af of dat bruinverlies geen inesteling zou kunnen zijn , heb dit anders nooit . Maar zou ik al kunnen testen ? Moet nog 6 pillen . Wil niet de pil slikken als ik evt zwanger zou zijn dat lijkt me niet gezond
Het is nog te vroeg. Je test meestal pas postief op de eerste dag van je normale mentruatiedag. Als het het innestelingsbloeding zou zijn geweest, gaat het lichaam nu pas HCG opbouwen. Even geduld nog! Ik weet niet of het kwaad kan om de pil te slikken als je zwanger bent, maar ik vermoed het niet, omdat er de eerste weken nog een bloedband met het vruchtje is.
Als ik me niet vergis is het enkel wanneer je in week 2 een pil vergeet dat je moet voorzichtig zijn. Kijk eens op de bijsluiter, normaal staat daar ook de nodige info wat te doen wanneer je een pil vergeten bent (en wat dus het risico is als je niks gedaan hebt en toch betrekking gehad hebt). Die bloeding kan ook toeval zijn. Ik had dat ook wel eens met de pil... Wat betreft dat nog doornemen vd pil denk ik ook niet dat dat kwaad kan...
Kan ook een doorbraakbloeding zijn geweesr wegens vergeten pil. In je stopweek testen. Negatief is niet zwanger en dan kun je na je stopweek weer gewoon beginnen met de pil.