even tuurders gevraagd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wachtend, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Ik heb vanmiddag een test gedaan lang verhaal kort maandag en dinsdag morfine gehad en vorige maand ook al ivm operatie. Vanmiddag zat ik wat te denken van wat als ik nu zwanger ben met al die morfine??
    Dus stom stom stom (waarschijnlijk) 7 dpo een test gedaan.
    Mijn cyclussen zijn ronduit apart te noemen en heb eigenlijk maandag een gesprek bij de fertiliteitsarts om de MMM in te gaan en nu getest en dacht wat te zien. Vriendinnen gevraagd en die zeggen ook dat er wel wat zit maar wat???

Zie ik spoken of zit er echt heeeeeel vaag een 2e streepje? (ikzelf denk dat mijn bril gewoon niet goed schoon is ;) )

Graag jullie reacties ;)

2. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie op deze foto niks, maar dat betekent natuurlijk niet dat er niks staat... miss nog eentje maken in beter licht en dichterbij?

3. wachtend

Ja ik zit een beetje ermee want door al die medicatie zou het nu bad bad timing zijn maar aan de andere kant zo gewenst!

4. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik begrijp wel wat je bedoeld ik zie wel wat maar zie laatste tijd op het forum wel veel van deze testen en dan is het achteraf toch vals positief..

5. wachtend

Pearll dank je wel ik weet gewoon niet of ik nu lichtelijk blij moet zijn of bezorgd ik heb toch morfine gehad en dat maakt het allemaal toch een beetje jammer zeg maar.
    Bij mijn zoon teste ik ook al heel snel positief maar dit was met middagurine dat zou nog niet eens kunnen zegt mijn verstandige "ik" terwijl mijn emotionele "ik" zegt er gebeuren wel raardere dingen ;)

6. wachtend

Hier test 2 van vanochtend met de 2e ochtendurine (half 6 was wat vroeg om te testen ;) )

Ikzelf heb geen idee meer naar mijn idee is hij negatief

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik zie er helaas niks op. 7 dpo is ook wel heeeeel erg vroeg.
    Als je operatie nu voorbij is dan zou het toch fantastisch zijn als je zwanger bent? Ik duim voor je hoor!

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Denk inderdaad negatief helaas, vind trouwens dat de kruidvat tests de laatste tijd vaak vage lijntjes geven, zie het bij meer meiden op het forum.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zie ook niets, sorry

10. wachtend

Ja ik denk dat ik maar eens geduld moet gaan hebben *gaat mijn woordenboek erop naslaan of ik dat überhaupt bezit)
    En ga pas zondagochtend weer testen. (heb een cyclus van max 22 dagen) En moet maandag naar de fertiliteit arts zou mooi zijn als ik die mag cancelen.

Btw moest om half 6 naar het toilet maar toen geen test gedaan en om 08:00 uur getest met 2e urine zou dat nog wat kunnen doen???

Deel Deze Pagina