Hoi dames, Zoals mijn onderschrift al aangeeft zijn wij 5 jaar bezig geweest voor een kindje. Nu weet ik als geen ander hoe mijn lichaam reageert oo pregnyl en wanneer ik een positieve test in handen heb. Momenteel zit ik op dpo 11 (natuurlijk) en heel ver in de verte zie ik een streepje staan. Ik beschouw hem overigens als negatief maar in een natuurlijke cyclus zou je dan later positief testen of zelfde moment als met pregnyl gespoten te hebben?
Verschilt hoor.... Zowel met als zonder pregnyl verschilde dat hier enorm. De ene keer test positief op 10dpo....de andere keer pas op 13dpo. Heb je foto van je test?
Heb er ook geen test bij gezet omdat die heel lastig op de foto te krijgen is. Gister zag ik hem uren later ineens en vandaag rond de tien min (je ziet waar die moet komen zeg maar en je ziet zeer licht streepje) ik vind vreemd als ik al drie indrogers zou hebben :/ Maargoed ga er vanuit dat die echt al scherper had moeten zijn. Dat had ik namelijk met de behandelingen wel
Hij kan morgen ineens wel heel duidelijk zijn...dat weet je nooit. Er is altijd nog hoop als je voor NOD zit.
Na afleestijd kan er helaas een vals streepje verschijnen. Daarom wordt er ook een bepaalde maximum afleestijd vermeld in de bijsluiters. Dus die streep van gisteren kun je beter buiten beschouwing laten. Die van vanmorgen binnen 10 minuten schept wel enigszins hoop! Morgen of overmorgen nog eens opnieuw testen. Dan moet het streepje duidelijker te zien zijn en eventueel fotografeerbaar. Weet je wanneer je eisprong is geweest trouwens?
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina dit was mijn eerste streepje deze zwangerschap...vind hem vergelijkbaar met de jouwe
Was dit via icsi bij jou? Ik vind die van jou duidelijker eigenlijk 😊 Hoeveel dpo? Ondanks de tp was dit? Gefeliciteerd! 9 weken Is dit niet te licht voor dpo 11?
Dit was 10 dpo...7 dagen na de terugplaatsing. Zoveel duidelijker is ie niet....heb gewoon een beter foto gemaakt Het streepje was bijna niet te zien en heb wel 1000 foto's gemaakt voor ik hem er zo op kreeg. Mijn man zag het streepje niet eens.
Haha bizar he wat we wel niet doen om een streep op een foto te krijgen 😄 Ik blijf er toch vanuit gaan dat dit gewoon indrogers zijn. Kan het me gewoon niet voorstellen namelijk
De wonderen zijn de wereld nog niet uit he!! Ik ben benieuwd naar een volgende test, over paar dagen nog eens proberen?
Hoi! Ik zie je streepje ook en ben een slechte tuurdster. Ik hoop voor je dat hij gaat oplopen en zal voor je duimen! Succes met het wachten!