Vage test :-)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aveevave, 28 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat is echt zo hoor ;) geloof me maar!
    Jij bent overduidelijk zwanger :D

2. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Zo! Dat is pas een mooie test! Hoeveel dpo ben je??

3. Aveevave

Aveevave Lid

26 mei 2016
    67
    24
    8
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je lieve reactie:)
    Ik kan nog bijna niet geloven dat het raak is:D

4. Aveevave

Aveevave Lid

26 mei 2016
    67
    24
    8
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op 13 dpo. Maar de test was vandaag de eerste vijf minuten heel licht, werd er echt bang van.

Ik ben trouwens zo blij voor je Bertje, dat je zwanger bent! Ik ken je verhaal uit een eerder door mij geopend topic. Heb er nog regelmatig aan gedacht. Gefeliciteerd!

5. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Mooie Testen Hoor! Gefeliciteerd
    :D

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    De laatste is een mooie test hoor

7. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    #27 Bertje123, 31 jul 2016
    Laatst bewerkt: 31 jul 2016
    Dank je wel!! Zwanger ben ik wel, maar ik ben ook erg onzeker hoor. De bloedwaarde van mijn hcg zijn niet om blij van te worden en moet morgen weer prikken. Dus of ik echt blij mag zijn, weet ik nog niet.
    Maar die van jou ziet er super uit hoor en soms duurt hrt bij de testen inderdaad wat langer eer ze kleuren. Ben daar ook al erg onzeker door geworden. Soms zie je binnen 10 sec een streepje opkomen en soms pas na een min of langer. Heel vreemd.

Ik heb even je vorige topic geopend. Sorry, was even kwijt dat jij ook al zo'n vreselijke ervaring hebt moeten doorstaan. Wat fijn voor je, dat je eigenlijk nu weer zo snel zwanger bent geworden. Hoop dat je dadelijk weer zo'n fijn gevoel krijgt hierbij. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nu nog niet zo voel. Bang dat er ergens toch weer iets niet goed gaat of zo.
    Hoop wel dat ik dit weer ga krijgen, want zo zwanger zijn, vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk.

8. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Mooie test. Gefeliciteerd!

9. Khaleesi

Khaleesi Actief lid

26 nov 2012
    295
    0
    0
    Heb je al een digitale gedaan?

10. Aveevave

Aveevave Lid

26 mei 2016
    67
    24
    8
    NULL
    NULL
    Nee, ik heb geen digitale gedaan. Wat is de reden dat je dat vraagt? Eigenlijk vind ik streepjes testen ook prettiger. Ben bij een digitale toch bang voor het resultaat..

@Bertje. Wat vervelend dat het niet gewoon duidelijk is. Kan me voorstellen dat je sowieso al onzeker bent. Hopelijk morgen goed nieuws.
    Ik snap die onzekerheid heel goed, ik durf het ook echt nog niet te geloven en vind het veel spannender dan eerdere keren.

11. littleus7

littleus7 Bekend lid

25 aug 2015
    529
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd

12. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!! :)

13. Aveevave

Aveevave Lid

26 mei 2016
    67
    24
    8
    NULL
    NULL
    Sorry, daar ben ik nog een keer. Vandaag mijn nod en had me voorgenomen om vandaag voor het laatst te testen. Dit is 'm, wil het iets zeggen dat hij iets lichter is dan gister? Zou graag gewoon blij willen zijn maar durf het niet :)

Bijgevoegde bestanden:

14. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nee denk het niet. De kv testen verschillen echt per test. Ik heb nu al een paar gehad dat ik er een deed. De c lijn leek ook lichter. Daarma nieuwe test, zelfde urine en dan knalde hij weer. Erg vreemd.
    Misschien is je urine ook minder geconcentreerd. Zou het straks nog eens proberen. Grote kans dat hij dan weer donkerder is.

Vind het trouwens een mooie duidelijke test!
    Ik vond je test van gisteren inderdaad ontzettend donker al, dus kan ook zijn dat je juist gisteren een test had met veel kleurstof erin.

15. Aveevave

Aveevave Lid

26 mei 2016
    67
    24
    8
    NULL
    NULL
    Dankje Bertje, het stomme is dat ik dat zelf eigenlijk ook wel weet. Heb inderdaad ook al eens met dezelfde urine twee verschillende uitslagen gekregen. Toch maakt het me nu dan weer onzeker.
    Fijn dat jij diezelfde ervaring hebt met deze testen.
    Ze zijn nu op en wil het nu het liefst loslaten en niet weer nieuwe testen halen. Of toch een digitale, maar dan blijf ik hier ook nog aan twijfelen misschien.

16. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Het blijft he die onzekerheid. Ken het. Gewoon doen waar jij je fijn bij voelt. En knap als je het kunt loslaten. Zal vast goed zitten!

17. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Mooie testen! Gefeliciteerd!:)

Deel Deze Pagina