hallo dit zijn foto's van in januari de 3de januari had ik mijn ei en wij hadden heel de week geklust. de 6de januari had ik last van slijm met wat bloed erin . de dag erna lag ik in mijn bed van steken in mijn lies aan beide kanten en hevige borst pijn. zaterdag de 12de jan had ik zo'n bruine streep op mijn buik staan die van mijn vagina naar mijn navel liep ( denk heel zeker zwangerschaps streep) kunnen jullie eens kijken ik heb foto's in mijn album gezet die ik in die periode genomen heb, ik had s'avonds ook mijn buik die geweldig gezwollen was en ook alle dagen braak neigingen die zijn begonnen de 6de januari . toen ik 1 dag overtyd was ben ik naar de gyn geweest en toonde mijn buik die was heel bol . hoe hij mij aankeek was van meisje jij bent zwanger! toen nam hij ne echo en zag dat ik met een cyste in mijn baarmoeder zat net naast (wat een vruchtje kon geweest zijn) hij zei dat hij nog niks kon zien of ik zwanger was , maar dat die cyste moeste vanzelf springen . en als ik de week erop mijn NOD nog niet gehad heb dat ik moeste gaan voor mijn bloed onderzoek. mijn NOD is dan toch doorgekomen , maar was veel erger dan anders achter een paar dagen verlies ik wel nog maar zeker geen vloeden wat in dit geval nu wel zo was.ik zat bij mijn moeder en ik stond recht en het liep gewoon langs mn benen en had zelfs een maandverband in mijn slip. ik denk omdat ik vroeger ook 2 mk gehad heb dat het deze keer weer van dat was. ik weet het niet ! heeft er nog iemand dit mee gemaakt of een kennis van jullie ofzo?
Als je eicel bevrucht was geweest was die 6 jan nogni eens ingenesteld.. en dan kan je ook geen symptomen hebben nog lijkt mij. Het lijkt me wel erg snel 12 jan al een zwangerschapsstreep volgensmij kan dat helemaal niet zo snel al maja.. En wat dat vloeien betreft als een cyste knapt kan je extra gaan vloeien hoor volgensmij. Maarja je verhaal is moeilijk te volgen maar dat ligt aan mij denk ik! succes nog!
appelslakje ja ik weet het , het komt bij mij ook heel raar over. maar omdat die streep er was en die symptonen ben ik beginnen twijfelen drm dat ik het hier eens vraag he bedankt in elk geval voor je reactie
hoi appelslakje neen ik had nog geen test gedaan, en mijn gyn wou wachten tot de week erop. wrm weet ik ook niet echt. vond ik ook een beetje raar eigenlijk maar wat denk jij ervan aan mijn foto's te zien ?
Ik denk als je zelf het gevoel hebt dat je zwanger was dat dat misschien wel gewoon zo was dan. Ja ik had je fotos bekeken maar het is moeilijk om te beoordelen als je niet fotos hebt van hoe je buik eerst was! Die streep zie ik wel ja dat is wel raar hoor maar volgensmij kan je dat nietzo snel hebben. Was je misschien al een maandje langer zwanger? Ik heb zelf ook een keer een miskraam gehad met bijna 7 weken en verloor toen op een gegeven moment het dooier zakje zoals ze dat noemen. En dat was heel erg duidelijk voor mij dat het toen me lichaam uit was. Groetjes!
Dat zou ik echt niet weten maar ik heb altijd al een plat buikje en die streep heb ik ook in het begin gehad toen ik zwanger was van mijn zoontje alles lijkt een beetje raar he zoals nu heb ik de 12de febru de dag van mijn NOD 3 dagen verloren . sinds mijn 16de heb ik al altijd 7 dagen vol mijn maandstonden gekregen deze maand was het 3 dagen dan volledig niks meer dan 2 dagen nadien een beetje bruin. sindsdien doen mijn borsten redelijk pijn. zit die Cyste er nog? dat weet ik niet, zal eens naar de gyn moeten gaan denk ik . want de gyn zei dat pijn aan de borsten ook afkomstig kunnen zijn van die cyste
Ja ik denk dat je het beste even met je gyn kunt gaan praten. Wel raar hoor dat die je niet meteen had getest op een eventuele zwangerschap! Moeilijk hoor ik weet het ookni eigenlijk miss was het wel gewoon die cyste die geknapt was en ben je niet zwanger geweest. Of heb je nogsteeds zo een buik? Groetjess
neen zo'n buik heb ik niet meer, die is verdwenen maar die streep staat er nog heel lichtjes op. dus jah denk niet dat ik nu nog zou zwanger zijn ale dat zegt mijn gevoel toch tenminste maar van in januari was ik 100procent zekr maarja zonder test of bloed test kan je het nie weten he dus is het nu van was het zo? of niet? het zal nu altijd een raadsel blijven he
Ja het is idd moeilijk je kan er weinig over zeggen. Ik zou maar gewoon op je gevoel afgaan en daar vanuit gaan. Succes nog
Hoi, Volgens mij zegt die streep op je buik helemaal niets, ik denk niet dat je bij 4/5 weken zwangerschap al een streep krijgt. Hoop voor je dat je snel goed nieuws krijgt.